بوحمدان: اتفاقات فصل گذشته باید درس بزرگی برای باشگاه باشد

بوحمدان: اتفاقات فصل گذشته باید درس بزرگی برای باشگاه باشد

خبرگزاری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: خدا را شکر می‌کنم که این فصل عجیب برای تیم ما تمام شد، آهن هم فصلی که اتفاقات زیادی افتاد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، با اشاره به شکست 3 بر 2 تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برابر گل‌گهر و نتایج ضعیفی که آنها در این فصل گرفتند، گفت: خدا را شکر که این فصل عجیب برای تیم ما به پایان رسید و در روز آخر با وجود شکست برابر گل‌گهر توانستیم در لیگ برتر بمانیم. اگر دو سه امتیاز کمتر داشتیم، حتی امکان داشت سقوط کنیم و ذوب‌آهن با این ریشه و قدمت نباید کارش به اینجا می‌کشید. تیم ما در فصلی که گذشت با تغییرات زیاد ضرر کرد و کار به جایی رسید که این اواخر حتی دغدغه سقوط داشتیم.
وی در ارتباط با عملکرد خودش عنوان کرد: من در همه بازی‌ها تمام تلاشم را کردم که بازیکن تأثیرگذاری باشم اما وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد طبیعتا بازیکن هم نمی‌تواند از عملکردش راضی باشد. فوتبال یک ورزش گروهی است و وقتی تیم نتایج خوبی نمی‌گیرد این موضوع در عملکرد بازیکنان هم تاثیر منفی می‌گذارد. در مجموع فصل گذشته برای ما خوب نبود.

بوحمدان در خصوص اینکه گفته می‌شود ذوب‌آهن بعد از قطع همکاری با بوناچیچ به‌ زودی سرمربی جدید را انتخاب خواهد کرد، گفت: اتفاقات فصل گذشته باید درس بزرگی برای باشگاه باشد و امیدوارم برای فصل بعد تیم خوبی بسته شود. اینکه کدام مربی برای ذوب‌آهن انتخاب شود به مسئولان باشگاه مربوط است اما مسئله مهم این است که ذوب‌آهن باید به روزهای خوبش برگردد و این موضوع نیاز به یک بازنگری اساسی در تیم دارد.

6641