رئیس اینتر: به آینده خوش‌بینم

رئیس اینتر: به آینده خوش‌بینم

خبرگزاری فوتبالی – رئیس باشگاه اینتر با مثبت خواندن عملکرد تیم اینتر اعلام کرده به زودی برای آینده این تیم برنامه ریزی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، ژانگ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: در ابتدا باید بگویم از تمام افرادی که در دنیا تلاش کردند تا ما بتوانیم به ورزش ادامه دهیم و زندگی در این ماه‌ها به جریان بیفتد تشکر می‌کنم. تمایل دارم تا این مسابقه را به تلاش‌های آن‌ها تقدیم کنم.

ژانگ در ادامه افزود: اگر شما به کل فصل نگاهی بیندازیم فکر می‌کنم شرایط مثبت پیش رفته است. ما به فینال لیگ اروپا رسیدیم و به قهرمانی در سری آ نزدیک شدیم. چند سال پیش نمی‌توانستیم چنین مسئله‌ای را تصور کنیم. شکست یا پیروزی قسمتی از مسابقه است اما رسیدن به فینال، رقابت کردن و تلاش کردن، باعث می‌شود تا نسبت به آینده خوش بین باشیم.

مدیر باشگاه اینتر در ادامه گفته: حالا همه باید برای چند روز استراحت کنند و بعد از آن برای آینده فکر کنیم. ذهنیت و هدف ما تغییر نکرده. می‌خواهیم بهتر عمل کنیم. این مرحله، بهترین قسمت از رقابت‌ کردن است. می‌خواهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم و امیدوار باشیم شرایط در ادامه بهتر شود. مربی، بازیکنان و اعضای باشگاه کار بزرگی انجام داده‌اند. ما برای آینده، به زودی برنامه ریزی می‌کنیم.

1101