کونته: باید برای آینده اینتر برنامه‌ریزی کنیم، چه با من و چه بدون من

کونته: باید برای آینده اینتر برنامه‌ریزی کنیم، چه با من و چه بدون من

خبرگزاری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی اینتر در مورد شکست مقابل سویا در لیگ اروپا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کونته در مورد شایعاتی که در مورد جدا شدنش از اینتر مطرح شده بود، گفت:"از فرصتی که به من داده شد، متشکرم اما باید برای آینده اینتر برنامه ریزی کنیم، چه با من و چه بدون من. باید به میلان برگردیم، دو یا سه روز استراحت کنیم و بعد از آن با ذهنی ارام تر جلسه خواهیم گذاشت. سعی می کنیم که کل فصل را بررسی کنیم و با ارامش به همه چیز نگاه کنیم و بعد از آن برای آینده اینتر برنامه ریزی خواهیم کرد. فصل خیلی سختی بود و خیلی تلاش کردیم. سعی می کنیم که استراحت کنیم و بعد از آن بهترین تصمیم را برای اینتر بگیریم. حس بدی نداریم. من و مدیران باشگاه طبیعتا دیدگاه های متفاوتی در مورد مسائل داریم اما باید همه چیز را بررسی کنیم.  مربیگری در اینتر من ما فوق العاده است. از مدیران تیم متشکرم که چنین فرصت بی نظیری در اختیار من قرار دادند. "

سرمربی اینتر در مورد شکست سه بر دو مقابل سویا در فینال لیگ اروپا بیان کرد:"بازی سخت و متعادلی بود که نیمه دوم یک اتفاق می توانست همه چیز را تغییر بدهد. ما فرصت داشتیم اما بدشانسی آوردیم که توپ به روملو برخورد کرد و وارد دروازه خودمان شد. شرایط به شکل اجتناب ناپذیری مشکل شد. ما همه تلاش خود را مقابل تیمی داشتیم که تجربه خوبی در چنین فینالی داشت و بارها آن را برده بود. در نهایت تجربه آنها تفاوت ایجاد کرد. بازیکنانم سخت تلاش کردند، خیلی پیشرفت کردند و بهتر شدند. به فینال لیگ اروپا رسیدیم که برای خیلی از بازیکنانم اولین تجربه اروپایی بود. بسیاری از بازیکنان جوان ما برای آینده تجربه اندوزی کردند. مهم این است که به جلو نگاه کنیم و اعتماد به نفس کسب کنیم."

کونته در این باره که چرا در صحبت هایش در مورد اینتر بیشتر از افعال مربوط به گذشته صحبت می کند هم توضیح داد:"شما نمی دانید که من چه نظری دارم. در زمان مناسب با ذهن آرام صحبت خواهم کرد. مهم این است که با نظم تصمیم بگیریم. این تجربه مثبتی بود و از افرادی که چنین فرصتی به من دادند، تشکر می کنم.  بازیکنانم همه تلاش خود را انجام دادند. از جانب من یا باشگاه کینه ای نسبت به همدیگر وجود ندارد. قطعا شرایطی وجود داشت (اشاره به حمایت نشدن از جان باشگاه در مقابل شایعات پیرامون اخراج شدنش) که من دوست نداشتم اما کینه ای وجود ندارد. از مدیران اینتر به خاطر فرصتی که به من دادند تا این سال فوق العاده را داشته باشم، تشکر می کنم. من از صحبت های قبلی خود عقب نشینی نکردم و هنوز سر حرفهای قبلی خود هستم. قطعا من دوست ندارم که اتفاقات گذشته برایم تکرار شوند. باید برخی نکات را بررسی کنیم."

4125