بانگا موهای کونته را کشید تا بفهمد که کلاه‌گیس دارد یا نه!

بانگا موهای کونته را کشید تا بفهمد که کلاه‌گیس دارد یا نه!

خبرگزاری فوتبالی - یکی از صحنه های جنجالی فینال لیگ اروپا میان سویا و اینتر زمانی بود که ایتالیایی ها معتقد بودند که دیگو کارلوس مرتکب هند پنالتی شده اما تیم داوری نظر دیگری داشت.

به گزارش فوتبالی، گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که در این صحنه و در حالی که کادر فنی اینتر در حال اعتراض به داور بود، اور بانگا به سمت نیمکت نراتزوری ها رفت و موهای آنتونیو کونته را کشید و از او پرسید که "می خواستم بدانم موهایت واقعی هستند یا نه!"

در حقیقت آنتونیو کونته چند سال پیش به سراغ کاشت مو رفت تا با ریزش موهای خود مقابله کند و در حال حاضر موهای بسیار پرپشتی دارد و به نظر می رسد که بانگا بازیکن آرژانتینی سویا هم با این موضوع شوخی کرده است. البته به نظر می رسد که کونته از این ماجرا به شدت عصبانی شده و به همین خاطر خطاب به بانگا گفت که آماده است تا در پایان بازی در بیرون ورزشگاه با هم دعوا کنند. در حقیقت کونته خطاب به بازیکن آرژآنتینی گفته است :"تو را در بیرون ورزشگاه خواهم دید!"

در نهایت سویا توانست با پیروزی سه بر دو قهرمان لیگ اروپا شود و لوپتگی و تیمش فاتح لیگ اروپا شدند. سویا برای ششمین بار در تاریخش قهرمان لیگ اروپا شد و رکورد قهرمانی در این تورنمنت را حفظ کرد.

4125