مذاکرات کاپیتان پاریسن ژرمن برای پیوستن به چلسی

مذاکرات کاپیتان پاریسن ژرمن برای پیوستن به چلسی

خبرگزاری فوتبالی - تیاگو سیلوا کاپیتان پاریسن ژرمن شاید به چلسی برود. در حقیقت وکلای این بازیکن با تیم لندنی تماس گرفته اند و این بازیکن برزیلی را به آنها پیشنهاد داده اند.

به گزارش فوتبالی، اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داده است که پائولو تونیتو ایجنت سرشناس به چلسی پیشنهاد داده تا مدافع میانی برزیلی را به صورت رایگان در این تابستان به خدمت بگیرند. قرارداد تیاگو با تیم پاریسی بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا به پایان می رسد و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

تیاگو سیلوا بعد از اتمام کارش در پی اس جی مذاکرات را برای پیدا کردن تیم جدیدش آغاز خواهد کرد که فیورنتینا و میلان دو غول فوتبال ایتالیا با او تماس گرفته اند. این بازیکن در این فصل همچنان از بازیکنان کلیدی پی اس جی بود و به همین خاطر طبیعی است که با وجود بالا رفتن سنش همچنان بتواند در یکی از تیم های بزرگ اروپا بازی کند. البته شاید مدیران پی اس جی در تصمیم خود تجدید نظر کنند و بخواهند این بازیکن را حداقل برای یک فصل دیگر حفظ کنند. لمپارد و چلسی البته هنوز پاسخ قطعی خود را به تیاگو نداده اند و همچنان شانس حضور این بازیکن در لیگ برتر وجود دارد. تیاگو سالهای درخشانی در میلان، پی اس جی و تیم ملی برزیل داشته است.

4125