خاطرات جالب کومان و همسرش از کرویف، اسطوره فقید بارسلونا

خاطرات جالب کومان و همسرش از کرویف، اسطوره فقید بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان به یکی از بزرگترین رویاهایش دست پیدا کرد و توانست سرمربی بارسلونا شود، باشگاهی که خاطرات خوشی از دوران بازی در ان داشت و در اولین قهرمانی اروپایی تاریخ کاتالان ها نیز در فینال مقابل سمپدوریا برایشان گلزنی کرده بود. کومان که سالها در بارسلونا بازی کرده بود خیلی سریع پیشنهاد کاتالان ها را پذیرفت و به همراه همسرش بارتینا راهی بارسلونا شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات جالب این جاست که کومان قبل از آن که بارتومئو برای جانشینی کیکه ستین با او تماس بگیرد، بدون این که بداند سرمربی بارسلونا خواهد شد، یک خانه در این شهر خریده بود. در حقیقت بارتینا همسر کومان اعلام کرده است که آنها به تازگی خانه ای را در شهر بارسلونا و در نزدیکی محلی که بین سالهای 1989 تا 1995 در آن زندگی می کردند، خریده بودند و از این که خرید خانه توسط آنها با حضور رونالد روی نیمکت بارسا مصادف شده ابراز خرسندی کرده است.

کومان علاقه خاصی به شهر بارسلونا دارد چرا که فرزندانش در این شهر متولد شده اند و بسیاری از موفقیت های فوتبالی خود را هم در این شهر کسب کرده است. از سویی کومان رابطه بسیار گرمی با یوهان کرویف مربی و بازیکن اسطوره ای بارسلونا داشت. کرویف در زمان به دنیا آمدن دو تا از سه فرزند کومان به بیمارستان آمد و شخصا به رونالد تبریک گفت. وقتی کرویف درگذشت، کومان در موردش گفت:" فردی که از همه نظر شماره یک بود از میان ما رفت. خیلی از اوقات به صورت خانوادگی کنار هم بودیم، در جشن تولد، پایان سال، جشن ها و... به همین خاطر از رفتنش ناراحت هستم."

البته کومان دو خاطره جالب دیگر را هم دارد. در حقیقت بعد از بازی بارسلونا و سوسیه داد، کرویف تصمیم گرفت که رونالد را سوار خودروی خود کند تا با هم به سرعت به بارسلونا برگردند تا کومان به موقع به زمان به دنیا آمدن پسرش "تیم" برسد، آن هم در حالی که بقیه اعضای تیم در هتل ماندند و شب را در باسک سپری کردند. این دو هفت ساعت بی وقفه رانندگی کردند و به موقع به تولد بچه رسیدند. در زمان تولد یکی دیگر از بچه های کومان هم خانواده کرویف و خانواده سرمربی فعلی بارسلونا در کنار هم بودند که همسر کومان احساس درد می کند و برای به دنیا آوردن بچه هر دو خانواده راهی بیمارستان می شوند.

4125