هافبک سابق بارسلونا هشت ماه از رانندگی محروم می‌شود

هافبک سابق بارسلونا هشت ماه از رانندگی محروم می‌شود

خبرگزاری فوتبالی - آرتور ملو هافبک سابق بارسلونا دوشنبه گذشته با خودروی فراری خود در منطقه پالارفوگل در اسپانیا به تیر چراغ برق برخورد کرد و بعد از آن نتیجه تست الکل وی مثبت شد تا مشخص شود که نوشیدنی های الکلی مصرف کرده است و به همین خاطر گواهینامه رانندگی وی توسط پلیس ضبط شد.

به گزارش فوتبالی، حالا مسئولان پلیس کاتالونیا اعلام کرده اند که آرتور با هشت ماه محرومیت از رانندگی مواجه خواهد شد و از سویی جریمه نقدی 1200 یورویی برای وی در نظر گرفته می شود. آرتور برای این که دوباره گواهینامه بگیرد باید دوباره در کلاس های آموزش رانندگی شرکت کند.

هر چند که آرتور در حال حاضر به یوونتوس رفته و به زودی به ایتالیا نقل مکان خواهد کرد اما محرومیت وی همچنان برقرار خواهد بود و تا هشت ماه نخواهد توانست که رانندگی کند. بدین ترتیب این بازیکن باید در ماه های آینده یا از تاکسی یا از راننده شخصی استفاده کند که قطعا اتفاق مناسبی برایش نیست.

آخرین ماه های آرتور در بارسلونا به شدت پرحاشیه بود و در نهایت غیبت وی در تمرینات اخیر تیم کاتالان با حاشیه ها و جنجال های زیادی همراه شد تا با خاطره خوشی از نیوکمپ جدا شود. او حالا باید خودش را  آماده حضور در تیم جدیدش کند و پیراهن بیانکونری ها را در آینده ای نزدیک به تن کند.

4125