عکس / تمرینات آمادگی جسمانی کریم بنزما در پارک عمومی

عکس / تمرینات آمادگی جسمانی کریم بنزما در پارک عمومی

خبرگزاری فوتبالی - کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، در تعطیلات کوتاه مدت تابستانی خود در حال تمرین برای حفظ آمادگی بدنی خود است و بخشی از این تمرینات را در پارکی عمومی انجام می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با شکست 1 - 2 برابر منچسترسیتی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان از این رقابت‌ها حذف شد تا تعطیلات تابستانی خود را پس از یک فصل عجیب و طولانی آغاز کرده باشد. زین الدین زیدان به بازیکنانش اعلام کرده که تمرینات برای فصل 21 - 2020 از هشتم شهریور ماه آغاز خواهد شد و آنها تا آن زمان فرصت دارند که از تعطیلاتشان بهره کافی را ببرند. به دلیل شرایط خاصی که امسال بر لیگ‌های اروپایی حاکم بود و تعطیلی غیرمنتظره از اواسط اسفند تا اواسط خرداد ماه به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا، بسیاری از بازیکنان با تمرینات و حفظ آمادگی جسمانی در خانه آشنایی بیشتری پیدا کرده‌اند. 

کریم بنزما نیز یکی از کسانی است که در تلاش است تا آمادگی بدنی خود را در طول تعطیلات حفظ کند و ویدیوهایی از تمرینات روزانه‌ای را در روزهای اخیر در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر می‌کند تا هواداران از نزدیک در جریان شرایط او باشند. این بازیکن فرانسوی دو ویدیو از خود به اشتراک گذاشته که در حال تمرین در پارکی عمومی است و همین موضوع توجه بسیاری را در فضای مجاری به خود جلب کرده است. 

1811