رسمی؛ مهاجم سابق بارسلونا دستیار کومان شد

رسمی؛ مهاجم سابق بارسلونا دستیار کومان شد

خبرگزاری فوتبالی - هنریک لارسن، مهاجم سابق بارسلونا، به عنوان دستیار رونالد کومان انتخاب شد تا این تیم به چهره آشنایی دیگری روی نیمکت خود خوشامد بگوید. 

به گزارش فوتبالی، یک تغییر تابستانی دیگر در ترکیب کاتالان‌ها انجام شده است. شرایط سخت فصل 20 - 2019 باعث شد که دو مربی در این تیم از کار برکنار شوند. کیکه ستین که جانشین ارنستو والورده شده بود نیز به سرنوشت همین مربی دچار شد. رونالد کومان به عنوان مربی جدید انتخاب شد تا به باشگاهی برگردد که به آنها برای فتح اولین جام باشگاه‌های اروپا کمک کرده بود. او حالا تنها چهره آشنای نیمکت نیست و لارسن نیز قرار است به عنوان دستیار در کنار این مربی هلندی حضور داشته باشد. این مربی سوئدی که در دوران اوجش یک مهاجم تمام عیار بود به همراه آلفرد شرودر بخشی از کادر فنی کومان را تشکیل خواهند داد. لارسن پس از درخشش در سلتیک، دوران اوجش را در بارسلونا پشت سر گذاشت. 

باشگاه بارسا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: " اف سی بارسلونا با آلفرد شرودر و هنریک لارسن برای حضور در کادر فنی به رهبری رونالد کومان به توافق رسیده و هر دو تا 30 ژوئن 2022 ( 10 تیر 1401 ) قراردادی را امضا کردند. کومان و لارسن پیش از این در فاصله سال‌های 1995 تا 1997 در فاینورد همبازی بودند و حالا بار دیگر در نیوکمپ در کنار هم قرار می‌گیرند تا افتخارات دوران بازی خود را تکرار کنند. لارسن پیش از این سابقه مربیگری در فالکنبرگ و هلسینبرگ در سوئد را دارد. "

1811