بارسلونا یک دروازه‌بان جوان را به تیمش اضافه کرد

بارسلونا یک دروازه‌بان جوان را به تیمش اضافه کرد

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه بارسلونا رسما ایناکی پنیا، دروازه‌بان جوانی که در آکادمی تیمش حضور داشت را برای فصل آینده وارد لیست تیم اصلی کرد. ایناکی پنا که محصول آکادمی بارسلوناست، دروازه‌بان تیم‌های رزرو بارسلونا بود و اکنون وارد تیم اصلی بارسلونا شده است.

به گزارش فوتبالی، ایناکی پنیا که به تازگی به تیم ملی زیر 21 ساله‌های اسپانیا هم دعوت شده است، با عمل جراحی که تراشتگن پیش رو دارد، فرصت مناسبی در بارسلونا خواهد داشت. در حال حاضر لوئیس نتو دروازه‌بان دوم بارسلوناست و پنیا با او رقابت خواهد کرد، چرا که مارک آندره تر اشتگن تا ماه ها از میادین دور خواهد بود.

به گزارش دیاریو اسپورت، بارسلونا به دنبال فروش لوئیس نتو یا ایناکی پنا بود، اما با مصدومیتی که برای تراشتگن پیش آمد تصمیم خود را عوض کرد و هر دوی این دروازه‌بان ها را در نیوکمپ نگه خواهد داشت.

ایناکی پنیا در حال حاضر 21 سال دارد و در تمام رده‌های سنی تیم ملی اسپانیا حضور داشته است و برخی او را آینده دار ترین دروازه‌بان اسپانیا می‌دانند. پنیا از سال 2012 در لاماسیا حضور دارد و در آکادمی بارسلونا پله های ترقی را طی کرده است. او از سال 2018 تبدیل به دروازه‌بان اول بارسلونای بی شد و اکنون به تیم اصلی بارسا رسیده است.

1470