جلالی: گل گهر سخت ترین پروژه زندگی ام بود

جلالی: گل گهر سخت ترین پروژه زندگی ام بود

خبرگزاری فوتبالی - گل گهر با پیروزی برابر ذوب آهن در اصفهان فصل سختی را که سپری کرده بود با خوشحالی و حضور در رتبه دهم به پایان رساند. 

به گزارش فوتبالی ،  مجیدجلالی سرمربی گل گهر که توانست تیمش را در هفته های پایانی از سقوط نجات داده و به رتبه های میانی نزدیک کند بعد از برد برابر ذوب آهن و ماندن در لیگ برتر گفت:" من واقعا خوشحالم. شاید در طول دوره کاری ام این یکی از سخت ترین پروژه هایی بود که برداشته بودم. خیلی کار مشکل و سختی بود. خوشحالم که توانستم فائق بیایم."


او افزود:" از طرفی  خودم  را هم تست کردم؛ چالش پرفشاری بود و دیدم بد نیستم. تشکر می کنم از مسئولین استان و شهر و مدیریت باشگاه که فوق العاده کار کردند. از مجموعه کار فنی و سرپرستی و مخصوصا بازیکنان که با صداقت و همدلی شرایط را درک کردند، از همه شان صادقانه تشکر می کنم. خوشحالم تیم در جایگاه دهم ایستاد و شاید بهتر هم می توانست باشد."


جلالی در ادامه با اشاره به استعفایش گفت:"در آن مقطع باید این کار را می کردم. این درایت باشگاه بود که این تصمیم را گرفتند ممنونم از آن ها که بهترین تصمیم را گرفتند."


مربی گل گهر در ارتباط با لیگ امسال گفت:"لیگ فرسایشی و فوق العاده پر فشاری بود. یکی از سخت ترین سال ها بود. سقف زمان لیگ ده ماه است و  وقتی چهارده ماه و نیم طول می کشد خب سخت است. آسیب دیدگی ها زیاد ، رفت و آمد زیاد روی نیمکت ها و بازیکنان...همه این ها کار را دشوار کرده بود اما خوشحالیم از این سختی سربلند بیرون آمدیم. تیم ما روزهای سختی را سپری کرد."


او درباره بازی هم گفت:"ما کاملا در این بازی مسلط بودیم. خوشحالم بچه ها به این قابلیت رسیدند و فوتبال خوب ونتیجه خوب به دست آوردند."

6968