گودین پیش از فینال لیگ اروپا: همه‌ی ما یک چیز را می‌خواهیم؛ قهرمانی

گودین پیش از فینال لیگ اروپا: همه‌ی ما یک چیز را می‌خواهیم؛ قهرمانی

خبرگزاری فوتبالی - اینتر در فینال لیگ اروپا جمعه ساعت 23:30 به مصاف سویا خواهد رفت. دیگو گودین که در اتلتیکو مادرید دو بار قهرمان لیگ اروپا شده بود، معتقد است که با قلبش در این دیدار حاضر شده و نهایت تلاش خود را برای قهرمانی نراتزوری ها خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اینتر پس از 10 سال مجددا به یک فینال اروپایی راه یافته است و دیگو گودین، مدافع اروگوئه‌ای اینتر، به دنبال تاریخ سازی به همراه این تیم است. شاگردان آنتونیو کونته، سری آ را در جایگاه دوم به پایان رسانده بودند و اکنون به دنبال قهرمانی در لیگ اروپا هستند. دیگو گودین در کنفرانس مطبوعاتی‌اش گفت:" هیچ توصیه‌ای ندارم ، تلاش کرده و سعی می کنم هر کاری که می توانم را انجام دهم. همه‌ی ما یک چیز را می‌خواهیم: قهرمانی. برای این کار ، باید آنچه را که برای رسیدن به آن لازم است دنبال کنیم و با قلب خود بازی کنیم. فینال هایی مثل این را باید با قلب بازی کرد. هر تیمی که برنده شود ، تاریخ را می نویسد ، ما باید برای انجام این کار به میدان برویم."

گودین از سال‌های حضورش در لالیگا، سویا را به خوبی می‌شناسد. او درباره‌ی این تیم به شوخی گفت:" بله ، اما نمی توانم در مورد آن به شما چیزی بگویم."

1470