پاشازاده: اگر پول داشتیم اسماعیلی را بخریم ما هم دچار مشکل نمی‌شدیم

پاشازاده: اگر پول داشتیم اسماعیلی را بخریم ما هم دچار مشکل نمی‌شدیم

خبرگزاری فوتبالی- مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: مقابل استقلال یک نیمه فوتبال مالکانه انجام دادیم ولی طبیعتا وقتی آنها بازیکنی مثل اسماعیلی را به زمین می‌فرستند مشکلشان حل می‌شود، ما هم اگر توان خرید چنین بازیکنی را داشتیم دچار مشکل نمی‌شدیم.

به گزارش فوتبالی، مهدی پاشازاده بعد از پایان دیدار تیم‌های استقلال و شاهین اظهار داشت:هدف ما ارائه بازی خوب بود، نیمه اول با دیسیپلین بازی کردیم  ولی متاسفانه مشکل امروز از نیم فصل اول گریبان تیم شاهین را گرفت و آن مشکل هم بدنی است که کم می‌آوریم.

وی افزود:استقلال تیم بزرگی بود و نمی‌شود آن را پارس جنوبی یا ساپیا مقاسیه کرد. آنها بازیکنان بزرگی را به زمین آوردند و روی خستگی و اشتباه فردی 2 گل به ما زدند. وقتی تیمی اینچنین گل می‌خورد دستورات تاکتیکی را فراموش می‌کند  وقتی هم ما می‌خواستیم گل بزنیم روی ضد حملات و خط حمله زهردار استقلال به مشکل خوردیم.

سرمربی شاهین خاطرنشان کرد: دیاباته و قائدی خیلی خطرناک هستند، در مجموع بازی خوبی انجام دادیم، توان ما همین بود و همین که توانستیم یک نیمه بازی مالکانه ارائه کنیم خیلی خوب بود. شما دیدید علی ابراهیمی در 7-8 قدمی موقعیت گل را از دست داد.به استقلال و کادر فنی‌اش تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام داد.

پاشازاده در خصوص ادامه همکاری‌اش با شاهین و اینکه آیا با این تیم ادامه می‌دهد یا خیر عنوان کرد: هنوز صحبتی با من نشده،ان‌شاالله این اتفاق بیفتد، هر کمکی از دستم بر بیاد انجام می‌دهم. باید یکسری زیرساخت‌ها درست شود تا یک باشگاه حرفه‌ای داشته باشیم. باشگاه باید به من اعلام کند و من الان نمی‌توانم در مورد همکاری‌ام حرفی نمی‌زدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علاقه‌مند به همکاری با شاهین است یا خیر گفت: من اگر علاقه‌مند نبودم که ادامه نمی‌دادم، پس طیبیعتا تا آخر کار در خدمت این تیم هستم.

سرمربی تیم شاهین در خصوص دلایل ناکامی دو تیم بوشهری گفت: وقتی شما توان مالی ندارید نمی‌توانید مبارزه کنید. اگر این باشگاه پول داشت تا اسماعیلی را بخرد و نیمه دوم او را به زمین بفرستد طبعا مشکلی نداشت.اگر خصوصی سازی صورت نگیرد تمام تیم‌های نیمه دولتی دچار مشکل می‌شوند. بهترین مساله در فوتبال ما این است که حق پخش نمی‌دهند.مالیات را می‌گیرند اما حق پخش نمی‌دهند. این اتفاق که دو تیم بوشهری سقوط کردند ناراحت کننده بود ولی امیدوارم سال آینده هر دو تیم با قدرت در لیگ دسته اول باشند.

7413