رسمی؛ دروازه‌بان لوکوموتیو زاگرب به اتلتیکو مادرید پیوست

رسمی؛ دروازه‌بان لوکوموتیو زاگرب به اتلتیکو مادرید پیوست

خبرگزاری فوتبالی - پس از انتقال آنتونیو آدان از اتلتیکو مادرید به اسپورتینگ، باشگاه اتلتیکو مادرید خرید ایوو گربیچ، دروازه‌بان لوکوموتیو زاگرب را نهایی کرد تا جایگزین آدان را جذب کرده باشد. به نظر می‌رسد که گربیچ هم قرار است دروازه‌بان ذخیره‌ی اتلتیکو مادرید باشد و یان اوبلاک همچنان به عنوان دروازه‌بان فیکس به کار خود ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پس از اینکه آدان رسما اتلتیکو مادرید را به مقصد اسپورتینگ ترک کرده و راهی فوتبال پرتغال شد، اتلتیکو مادرید دروازه‌بانی از کرواسی برای جایگزینی او آورد. گربیچ که در حال حاضر 24 سال دارد، قراردادی چهار ساله با اتلتیکو مادرید بسته است و به نظر می‌رسد که قرار است مدتی طولانی را در جمع روخی بلانکو ها بماند. اوبلاک با توجه به عملکرد خوبی که در اتلتیکو مادرید داشته، به نظر نمی‌رسد که جایگاهش را به عنوان دروازه‌بان اول از دست بدهد و دروازه‌بانی که اکنون به اتلتیکو مادرید آمده، قرار است دروازه‌بان دوم تیم باشد.

ایوو گربیچ عملکرد خوبی در لوکوموتیو زاگرب داشته و یکی از برترین دروازه‌بانان لیگ کرواسی بوده است. لوکوموتیو زاگرب در فصل 20 - 2019 در لیگ کرواسی دوم شد. گربیچ تاکنون برای تیم ملی بزرگسالان کرواسی به میدان نرفته اما در رده های سنیِ مختلف برای کرواسی به میدان رفته است. ایوو گربیچ برای بازی های تیم ملی کرواسی مقابل فرانسه و پرتغال که در ماه سپتامبر برگزار خواهند شد، دعوت شده است.

1470