رسمی؛ دروازه‌بان دوم اتلتیکو مادرید راهی اسپورتینگ شد

رسمی؛ دروازه‌بان دوم اتلتیکو مادرید راهی اسپورتینگ شد

خبرگزاری فوتبالی - آنتونیو آدان، دروازه‌بانی که در اتلتیکو مادرید نقش ذخیره را برای یان اوبلاک بازی می‌کرد، با قراردادی دو ساله راهی اسپورتینگ لیسبون شد. او که محصول آکادمی رئال مادرید است از سال 2018 به اتلتیکو مادرید پیوسته بود.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو آدان در دو فصلی که در اتلتیکو مادرید بود فقط 7 بار برای این تیم به میدان رفت چرا که او نقش ذخیره را برای یان اوبلاک بازی می‌کرد. آدان در تابستان 2018 از رئال بتیس به اتلتیکو مادرید پیوسته بود. او 4 سال در رئال بتیس بود و 165 بازی برای این تیم انجام داد چرا که در بتیس او دروازه‌بان اول تیم بود.

به گفته‌ی مارکا، آنتونیو آدان امروز با هم تیمی های خود در باشگاه اتلتیکو مادرید خداحافظی کرده است تا رسما راهی اسپورتینگ شود. آدان همان دروازه‌بانی است که در فصل 2012/13 در رئال مادرید حاشیه ساز شده بود. او در آن زمان توسط ژوزه مورینیو در ترکیب اصلی قرار گرفت تا ایکر کاسیاس نیمکت نشین شود اما پس از عملکرد ضعیفی که داشت، مورینیو تصمیم به آوردنِ دیگو لوپز گرفت. سرمربی پرتغالی وقت رئال مادرید در مورد آدان گفته بود:" او باید بداند که آینده متعلق به اوست." وعده‌ای که هیچ گاه توسط مورینیو عملی نشد و اکنون پس از گذشت 7 سال از آن اتفاقات، آنتونیو آدان فوتبال اسپانیا را به مقصد اسپورتینگ پرتغال ترک می‌کند.

1470