پیشنهاد 15 میلیون یورویی آژاکس برای مهاجم باتجربه بارسلونا

پیشنهاد 15 میلیون یورویی آژاکس برای مهاجم باتجربه بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - لوئیس سوارز تا تابستان 2021 با بارسلونا قرارداد دارد اما برخی از رسانه ها ادعا کرده‌اند که دوران حضور او در نیوکمپ به پایان رسیده و بزودی راهی آژاکس خواهد شد. به گفته‌ی برخی از رسانه‌های اسپانیایی، باشگاه هلندی پیشنهادی 15 میلیون یورویی به بارسلونا برای لوئیز سوارز ارائه داده است.

به گزارش فوتبالی، جدایی لوئیز سوارز می‌تواند باعث شود تا بارسلونا با خیال راحت به سراغ جذب لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر برود. در حقیقت بارسا ماه هاست که با اینتر برای خرید لوتارو مذاکره می کند و این بهترین فرصت است تا بتوانند هموطن مسی را به خط حمله خود اضافه کنند. البته لوئیس سوارز اگر در فصل آینده در 60 درصد بازی‌ها به میدان برود می‌تواند به صورت خودکار قراردادش را تا 2022 تمدید کند. روز گذشته دیاریو اسپورت گفته بود که لوئیز سوارز به نزدیکان خود گفته که به طور قطع فصل آینده را در بارسلونا خواهد ماند و هیچ گونه نگرانی درمورد آینده‌اش ندارد و با آرامش به کارش ادامه خواهد داد.

اما اکنون ال چیرینگیتو ادعا کرده است که باشگاه آژاکس آمستردام پیشنهادی 15 میلیون یورویی برای جذب این مهاجم اروگوئهای به بارسلونا داده است. سوارز به زودی 34 ساله خواهد شد و دیگر آن شرایط فیزیکی سابق را ندارد چرا که در فصل گذشته با مصدومیت های مختلفی دست و پنجه نرم کرد، مسئله‌ای که احتمال جدایی او را در این تابستان افزایش می‌دهد.

1470