کری خوانی هافبک سویا برای اینتر: می‌توانیم هر رقیبی را شکست دهیم

کری خوانی هافبک سویا برای اینتر: می‌توانیم هر رقیبی را شکست دهیم

خبرگزاری فوتبالی - سویا در فینال لیگ اروپا به مصاف اینتر خواهد رفت و اکنون نمانیا گودلی هافبک تیم سویا که مبتلا به کرونا شده بود و بهبود یافته است، در مصاحبه‌ی خود پیش از بازی برای نراتزوری ها کری خواند.

به گزارش فوتبالی، گودلی پیش از فینال لیگ اروپا مدعی شد که سویا در حال حاضر شرایط خوبی دارد و تیم قدرتمندی است که می‌تواند هر رقیبی را شکست دهد. نمانیا گودلی گفت:" اینتر تیمی چمپیونزلیگی است که همیشه به دنبال قهرمانی در لیگ ایتالیا است. آنها بسیار قدرتمندند و یک باشگاه بسیار بزرگ هستند. از قبل این را می دانستیم و آنها این را در برابر شاختار هم نشان دادند و آنچه را که باید انجام می دادند، انجام دادند. می دانیم که آنها بازیکنان خوبی دارند و برای پیروزی مقابل آن‌ها باید بهترین نسخه خود را ارائه دهیم. اما ما توانایی های خود و بازیکنانی را که داریم، می شناسیم و مطمئناً بازی بسیار خوبی خواهد بود."

گودلی در ادامه گفت:" اگر بتوانیم در بالاترین سطح خود بازی کنیم، می توانیم هر تیمی را شکست دهیم ، همانطور که در تمام فصل این کار را انجام داده‌ایم. اگر همه کارها را درست انجام دهیم ، می توانیم هر تیمی را شکست دهیم. این تیم کیفیت زیادی دارد. گفتم که این یک تیم چمپیونزلیگی است، مانند منچستر یونایتد، و اگر می خواهید در لیگ اروپا قهرمان شوید ، باید بهترین تیم ها را کنار بزنید."

1470