کرونا همچنان در لیگ ایتالیا جولان می‌دهد: خرید جدید ناپولی هم مبتلا شد

کرونا همچنان در لیگ ایتالیا جولان می‌دهد: خرید جدید ناپولی هم مبتلا شد

خبرگزاری فوتبالی - پس از آنکه روز گذشته تست کرونای دروازه‌بان آ اس رم و تست کرونای 4 بازیکن از کالیاری هم مثبت اعلام شد، امروز تست کرونای آندره پاتنا هم مثبت از آب در آمد تا اوضاع این لیگ در آستانه‌ی فصل جدید کاملا بحرانی به نظر برسد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه ناپولی رسما تایید کرده است که تست کرونای آندره پاتنا مثبت شده است. این بازیکن به تازگی از اسپال راهی ناپولی شده بود و قرار بود فصل جدید را با این تیم استارت بزند اما شرایط این تیم بحرانی به نظر می‌رسد. در حال حاضر سایر بازیکنانی نیز که گمان می‌رود با او ارتباط نزدیکی داشته‌اند، قرنطینه شده‌اند تا مجددا از آن‌ها تست گرفته شود. این اتفاق باعث شد تا اردوی پیش فصل ناپولی تا مشخص شدن شرایط بازیکنان عقب بیفتد.

در هر صورت طبق برنامه ریزی ها فصل آینده‌ی سری آ ایتالیا از تاریخ 19 سپتامبر (29 شهریور) آغاز خواهد شد و تیم ها در حال آغاز اردوی پیش فصلشان هستند اما شرایط همچنان بحرانی به نظر می‌رسد و باید دید که تغییری در برنامه‌ها صورت خواهد گرفت یا خیر، چرا که اخیرا تست کرونای مهاجم سمپدوریا ، دروازه‌بان آ اس رم و 4 بازیکن از کالیاری هم مثبت از آب درآمده بود و آندره پاتنا هفتمین بازیکن در لیگ ایتالیاست که در روز های اخیر تست کرونایش مثبت شده است.

1470