داور پر کارت ایتالیایی فینال لیگ قهرمانان اروپا را قضاوت خواهد کرد

داور پر کارت ایتالیایی فینال لیگ قهرمانان اروپا را قضاوت خواهد کرد

خبرگزاری فوتبالی - دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا روز یکشنبه میان بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن برگزار خواهد شد و اکنون داور این دیدار حساس مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ تحت هدایت هانسی فلیک با پیروزی پر گلی که مقابل بارسلونا و لیون داشت راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد و به عنوان شانس اول قهرمانی شناخته می‌شود. دیگر سوی فینال، پاریسن ژرمنی قرار دارد که با هدایت توماس توخل در مرحله‌ی نیمه نهایی مقابل لایپزیش با سه گل به پیروزی رسیده و راهی فینال شد. یکشنبه ساعت 23:30 به وقت تهران این فینال حساس در شهر لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد تا قهرمان فصل 2019/20 لیگ قهرمانان اروپا مشخص گردد. اکنون داور این دیدار حساس هم مشخص شده است.

در حقیقت دنیله اورساتو داوری است که قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت. این داور ایتالیایی از سال 2010 رسما وارد لیست داوران بین المللی فیفا شده است. اورساتو سابقه‌ی قضاوت برای پاریسی ها را دارد و در لیگ قهرمانان اروپا به داور پر کارت معروف است. او در 12 فوریه 2019، دیدار رفت منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قضاوت کرد که در آن بازی 10 کارت زرد و یک کارت قرمز داد. 6 کارت زرد او برای منچستریونایتد بود و 4 تای آن برای پاری سن ژرمن و پوگبا را هم از زمین مسابقه اخراج کرد. در آن بازی پاری سن ژرمن با نتیجه‌ی دو بر صفر به پیروزی رسید اما در بازی برگشت کامبک خورد و نتوانست به مرحله‌ی بعدی صعود کند.

1470