ونگر و تمجید از گنابری؛ ناراحت شدم که با آرسنال تمدید نکرد

ونگر و تمجید از گنابری؛ ناراحت شدم که با آرسنال تمدید نکرد

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی سابق تیم آرسنال با تمجید از گنابری اعلام کرد ناراحت است که او با آرسنال تمدید نکرد و از این تیم جدا شد.

به گزارش فوتبالی، آرسن ونگر که به عنوان کارشناس در شبکه بین اسپورت کار می‌کند پس از پایان بازی گفت: نباید گنابری را از یاد ببریم. من او را در سن ۱۵ سالگی از اشتوتگارت خریدم و او بسیار مصدوم می‌شد. او بازیکن خلاقی است و زیاد گل می‌زند. هم با پای چپ کار می‌کند و هم با پای راست. سرعت را در دویدنش رعایت می‌ند و قدرت خوبی دارد. پیشتر درباره استعداد چنین بازیکنان جوانی به شما گفته‌ام اما او اخیرا رشد فراوانی داشته و به یکی از بهترین بازیکنانی تبدیل شده که در آلمان بازی می‌کنند.

ونگر درباره حضور گنابری در آرسنال و جدایی اش گفت: ما با او به توافق رسیده بودیم. گنابری را به طور قرضی به وست بروم دادم اما او کم بازی کرد. زمانی که برگشت، مصدوم بود. در حدود ۶ ماه برای آمادگی‌اش سخت تلاش کردیم. او به اردوی تیم زیر ۲۱ سال آلمان رفت و بایرن با او به توافق رسید. او می‌خواست این قرارداد در نهایت امضا شود و نمی‌خواست با آرسنال تمدید کند. من هم از این بابت ناراحت شدم. می‌دانستم که او دوران کاری موفقی خواهد داشت. گنابری می‌تواند یک بازیکن شماره ۹ یا ۱۰ باشد. او بازیکن بسیار باهوشی است.

1101