دلوفئو: کومان در اورتون هیچ چیز به من یاد نداد/ شرایط بارسا برایم اهمیت ندارد!

دلوفئو: کومان در اورتون هیچ چیز به من یاد نداد/ شرایط بارسا برایم اهمیت ندارد!

خبرگزاری فوتبالی – بازیکن سابق تیم بارسلونا که مدتی به طور قرضی برای اورتون و زیر نظر رونالد کومان کار کرده می‌گوید این مربی هیچ چیز به او یاد نداده است.

به گزارش فوتبالی، جرارد دلوفئو، بازیکن سابق اورتون که سابقه کار زیر نظر کومان در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در لیگ برتر انگلیس را دارد درگفت و گو با رادیو کاتالونیا گفته: می‌توانم به شما از رونالد کومان بابت تجربیات شخصی‌ام بگویم. او به من هیچ چیز یاد نداد. من زیر نظر او خوشحال نبودم. درخواست جدایی دادم و به میلان رفتم. خواهیم دید که او در نیوکمپ چگونه عمل می‌کند.

بارسلونا دچار بحران شده اما دلوفئو که سابقه حضور در این تیم را دارد از این بابت ناراحت نیست. او می‌گوید: واقعیت این است که شرایط فعلی بارسلونا من را آزار نمی‌دهد. در واقع باید بگویم که اصلا برای من مهم نیست.

دلوفئو در تیم‌های پایه بارسلونا رشد کرده اما می‌گوید دیگر نتایج این تیم را پیگیری نمی‌کند. او می‌گوید: در بارسلونا، آن‌ها سال‌هاست برای بازیکنان لاماسیا صبر و شکیبایی ندارند. اگر شما به بازیکنان جوان فرصت بدهید، آن‌ها سبک بازی تیم اصلی را یاد می‌گیرند. بازیکنان زیادی در لاماسیا حضور دارند و بسیاری از ما در آنجا رشد کرده‌ایم اما صبری برای ما وجود ندارد. حالا در آنجا تغییرات لحاظ می‌شود اما آن‌ها سال‌ها عقب هستند.

1101