گنابری پس از صعود به فینال: یکشنبه تمام توانمان را به کار خواهیم بست

گنابری پس از صعود به فینال: یکشنبه تمام توانمان را به کار خواهیم بست

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ با پیروزی سه بر صفر مقابل المپیک لیون راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد. بایرن در فینال به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت، تیمی که در نیمه نهایی لایپزیش را با سه گل شکست داده بود. گنابری معتقد است که بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپای این فصل خوش شانس بوده است.

به گزارش فوتبالی، با پیروزی سه بر صفر بایرن مونیخ مقابل لیون، تکلیف دیگر تیم حاضر در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 20-2019 هم مشخص شد. روز یکشنبه، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در شهر لیسبون به مصاف هم خواهند رفت تا قهرمان این رقابت ها مشخص شود. فینالی که به اعتقاد مهاجم بایرن مونیخ می‌تواند حسن ختامی برای فصل درخشان بایرن مونیخ باشد. گنابری پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:" لیون فشار زیادی به ما وارد کرد. آنها موقعیت های زیادی داشتند و ما در ابتدا خوش شانس بودیم. روز یکشنبه تمام توانمان را برای بدست آوردن جام به کار خواهیم بست. این پایان یک فصل فوق العاده برای ما خواهد بود."

گفتنی است که بایرن مونیخ پس از 7 سال مجددا به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد و این شانس را دارد که با فتح لیگ قهرمانان اروپا، سه گانه‌ی خود را تکمیل کند.

1470