سرمربی بایرن مونیخ: می دانستیم که بازی مقابل لیون مشکل است

سرمربی بایرن مونیخ: می دانستیم که بازی مقابل لیون مشکل است

خبرگزاری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در مورد پیروزی تیمش مقابل لیون با نتیجه سه بر صفر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، فلیک در مصاحبه با شبکه اسکای صحبت کرد و گفت:" می دانستیم که بازی مقابل لیون مشکل خواهد بود. حریف عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و یوونتوس ارائه داده بود. تیم خوبی هستند که خوب دفاع می کنند و بسیار جدی بازی می کنند. به خصوص در شروع بازی کار را برای ما مشکل کردند. به سختی از یک مقطع سخت در شروع بازی عبور کردیم و بعد از گل گنابری روی ریل افتادیم. لیون بی نظیر بازی می کرد و پیش بینی می کردیم که مقابل چنین تیمی قرار نیست که همه چیز ساده باشد و خوب پیش برود."

این مربی گفت که تعویض های دقایق پایانی برای این بوده که باواریایی ها کنترل بیشتری روی بازی داشته باشند و به همین خاطر کیمیش به خط هافبک منتقل شده است و تولیسو برای ایجاد طراوت به تیم اضافه شده است.

بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن یکشنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. فلیک به دنبال کسب سه گانه برای بایرن است. باواریایی ها فقط یک برد تا تکرار سه گانه هاینکس فاصله دارند چرا که پیش از این قهرمان لیگ و جام حذفی آلمان شده اند و فقط قهرمانی اروپا برایشان باقی مانده است.

4125