پدیده بارسلونا از برادر مسی جدا شد و به سراغ وکیل رونالدو رفت

پدیده بارسلونا از برادر مسی جدا شد و به سراغ وکیل رونالدو رفت

خبرگزاری فوتبالی - آنسو فاتی پدیده بارسلونا وکیل خود را حفظ کرد. مهاجم اهل گینه بیسائو که تابعیت اسپانیایی گرفته، قرارداد خود با رودریگو مسی، برادر کاپیتان بارسلونا را فسخ کرد و تصمیم گرفت که وکالت خود را به ژرژ مندس وکیل کریستیانو رونالدو بسپرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 17 ساله تا سال 2022 با بارسلونا قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش 170 میلیون یوروست. این بازیکن فصل آینده بازیکن تیم بزرگسالان بارسلونا خواهد بود که البته نه تنها دستمزدش افزایش می یابد بلکه رقم فسخ قراردادش به 400 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد.

در سالهای اخیر بوری، پدر آنسو فاتی سعی کرده که از وکلای دیگر برای مشورت گرفتن در مورد پسرش کمک بگیرد و حالا پس از جونیور مینگلا و رودریگو مسی به نظر می رسد که ژرژ مندس وکیل سرشناس پرتغالی با پدیده فصل کاتالان ها همکاری خواهد کرد.

ژرژ مندس حالا پس از سمدو یک موکل دیگر هم در رختکن بارسلونا خواهد داشت. البته مندس به جز رونالدو با ستارگان دیگری همچون ادرسون، برناردو سیلوا، دی ماریا، دیگو کاسا، کانسلو و فابینیو نیز همکاری می کند.  به هر صورت به نظر می رسد که فاتی با همکاری با مندس می خواهد تصمیم های مطمئن تری را در مورد آینده خود بگیرد.

4125