طغیان کرونا در لیگ ایتالیا: تست 4 بازیکن کالیاری هم مثبت شد

طغیان کرونا در لیگ ایتالیا: تست 4 بازیکن کالیاری هم مثبت شد

خبرگزاری فوتبالی - در حالی که برخی از رسانه‌های ایتالیایی گزارش می‌دادند که لیگ ایتالیا کاملا از کرونا پاک شده و هیچ مورد مثبتی وجود ندارد و تمام بازیکنان کرونایی هم بهبود یافته‌اند، امروز علاوه بر تست کرونای دروازه‌بان آ اس رم، تست کرونای 4 بازیکن از کالیاری هم مثبت اعلام شد تا اوضاع این لیگ در آستانه‌ی فصل جدید کاملا بحرانی به نظر برسد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه کالیاری رسما تایید کرده است که تست کرونای چهار بازیکنشان مثبت شده است. این بازیکنان فیلیپ براداریچ، لوکا کپیتلی، آلبرتو چری و کیریل دسپودوف هستند. کالیاری قرار بود اردوی پیش فصل خود را استارت بزند، به همین دلیل از بازیکنان و اعضای کادر فنی‌اش تست کرونا گرفت که در نهایت تست این چهار بازیکن مثبت از آب در آمد تا شرایط این تیم بحرانی به نظر برسد. در حال حاضر سایر بازیکنانی نیز که گمان می‌رود با آن‌ها ارتباط نزدیکی داشته‌اند، قرنطینه شده‌اند تا مجددا از آن‌ها تست گرفته شود. این اتفاق باعث شد تا اردوی پیش فصل کالیاری تا مشخص شدن شرایط بازیکنان عقب بیفتد.

در هر صورت طبق برنامه ریزی ها فصل آینده‌ی سری آ ایتالیا از تاریخ 19 سپتامبر (29 شهریور) آغاز خواهد شد و تیم ها در حال آغاز اردوی پیش فصلشان هستند اما شرایط همچنان بحرانی به نظر می‌رسد و باید دید که تغییری در برنامه‌ها صورت خواهد گرفت یا خیر، چرا که اخیرا تست کرونای مهاجم سمپدوریا و دروازه‌بان آ اس رم هم مثبت از آب درآمده بود.

1470