چمپیونزلیگ جوانان: رئال مادرید از روی اینتر ده نفره رد شد

چمپیونزلیگ جوانان: رئال مادرید از روی اینتر ده نفره رد شد

خبرگزاری فوتبالی - در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در رده‌ی جوانان، رئال مادرید موفق شد با نتیجه‌ی سه بر صفر اینتر را شکست دهد. نراتزوری ها در این دیدار پس از ده نفره شدن، همه چیز را از دست دادند.

به گزارش فوتبالی، تیم جوانان رئال مادرید که تحت هدایت رائول گونزالس است، موفق شد در مرحله‌ی یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ جوانان با شکست اینتر راهی مرحله‌ی نیمه نهایی شود. اینتر تا قبل از 10 نفره شدن عملکرد نسبتا خوبی داشت، اما در دقیقه‌ی 57، فرانکو وتزونی دومین کارت زرد خود را دریافت کرد تا نراتزوری ها ده نفره شده و کار برایشان سخت شود. این اخراج به نوعی نقطه عطف بازی بود و پس از آن شاگردان رائول بازی را به طور کامل در دست گرفتند.

در ادامه‌ی کار، مارتین، میگل و مورانته سه گل رئال مادرید را به ثمر رساندند تا به کار اینتر در لیگ قهرمانان اروپای این فصل در سطح جوانان خاتمه دهند. عملکرد رائول گونزالس به عنوان سرمربی تیم جوانان رئال مادرید به شدت مورد توجه قرار گرفته است چرا که مادریدی ها در مرحله‌ی قبل در حالی که ده نفره بودند کامبک زده و به این مرحله رسیدند و در این مرحله هم به خوبی توانستند از پس نراتزوری ها بر بیایند.

رئال مادرید در نیمه نهایی چمپیونزلیگ جوانان به مصاف ردبول سالزبورگ خواهد رفت و در سوی دیگر آژاکس و بنفیکا با هم روبرو خواهند شد.

1470