رسمی؛ دفاع چپ سوئیسی میلان به تورینو پیوست

رسمی؛ دفاع چپ سوئیسی میلان به تورینو پیوست

خبرگزاری فوتبالی - ریکاردو رودریگز، مدافع چپ سوئیسی میلان پس از سه سال حضور در میلان این تیم را به مقصد تورینو ترک کرد. ریکاردو رودریگز در ژانویه با قراردادی قرضی به پی اس وی آیندهوون رفته بود و اکنون پس از بازگشت مجدد به میلان، توسط این باشگاه به تورینو فروخته شد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسید که استفانو پیولی اعتقادی به ریکاردو رودریگز ندارد چرا که در بدو ورود او به عنوان سرمربی میلان، این بازیکن سوئیسی به طور قرضی از جمع روسونری ها جدا شده و راهی پی اس وی شده بود. اکنون ریکاردو رودریگز تست های پزشکی باشگاه تورینو را با موفقیت پشت سر گذاشته و راهی این تیم خواهد شد. تورینو بابت این انتقال مبلغ 3 میلیون یورو را به روسونری ها پرداخته است. قرارداد ریکاردو رودریگز با تورینو تا سال 2024 معتبر خواهد بود و دستمزد او به طور سالانه مبلغ 1.5 میلیون یورو خواهد بود.

رودریگز در سال 2017 از وولفسبورگ به میلان آمده بود و در مجموع 93 بازی برای این باشگاه انجام داد. این بازیکن که در هفته‌ی آینده 28 ساله می‌شود در تیم ملی سوئیس هم جایگاه خوبی دارد. او از سال 2011 به تیم ملی کشورش دعوت می‌شود و در مجموع 71 بازی ملی انجام داده و 8 گل به ثمر رسانده است.

1470