ویکتور موزس: می‌خواهیم برای کونته بازی کنیم و برنده شویم

ویکتور موزس: می‌خواهیم برای کونته بازی کنیم و برنده شویم

خبرگزاری فوتبالی - اینتر میلان تحت هدایت آنتونیو کونته عملکرد خوبی در لیگ اروپا داشته است به طوری که آن‌ها روز جمعه در فینال این رقابت ها به مصاف سویا خواهند رفت. ویکتور موزس که در چلسی هم مورد اعتماد آنتونیو کونته بود، در نقل و انتقالات زمستانی به طور قرضی از چلسی راهی اینتر شد تا باز هم در جمع شاگردان آنتونیو کونته حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، ویکتور موزس که مورد اعتماد کونته قرار دارد از سرمربی خود تمجید کرده و معتقد است که او در هر بازی بیشترین تلاش را از بازیکنانش می‌خواهد. موزس گفت:" او یک مربی پرشور است که برای آینده برنامه‌ریزی می‌کند و از ما می خواهد که در هر بازی 110 درصد توان خود را ارائه دهیم. واکنش های وی را در طول بازی ها به همراه اعضای کادر فنی‌اش مشاهده می کنید. ما می خواهیم برای او بازی کنیم و برنده شویم ، اما در پایان ، می خواهیم از فوتبال خود لذت ببریم."

ویکتور موزس در ادامه گفت:" در نهایت ما اینجا هستیم تا فوتبال بازی کنیم ، این مهمترین چیز است و ما در آن تخصص داریم. این روزها کاملاً متفاوت هستند ، اما از روزهای حضور در آلمان لذت می بریم و همچنان به دنبال پیروزی هستیم. دوست دارم استراحت کنم و برای خودم وقت بگذارم. شما به عنوان یک فوتبالیست به آن احتیاج دارید."

1470