سرپرست گل‌گهر: داور در بازی با پرسپولیس محتاط بود

سرپرست گل‌گهر: داور در بازی با پرسپولیس محتاط بود

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: امیدواریم داوری‌های هفته آخر طوری باشد که تیمی ضرر نکند و برنده بازی‌ها تیم داوری باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تیم فوتبال گل‌گهر در هفته پایانی لیگ برتر مهمان ذوب‌آهن است و به همین خاطر کاروان تیم سیرجانی بعدازظهر امروز راهی اصفهان شد.

با توجه به مسائل داوری بازی قبلی گل‌گهر مقابل پرسپولیس و همچنین حساسیت دیدار فردای این تیم مقابل سبزپوشان اصفهان، مسئولان و اعضای گل‌گهر نگران داوری در بازی سی‌ام هستند.

حیدر افسری سرپرست تیم گل‌گهر در این مورد گفت: امسال به صورت کلی تیم گل‌گهر بیشترین ضربه را از مسائل داوری خورد. اگر به بازی‌های این فصل از ابتدا توجه کنید متوجه این موضوع می‌شوید. در بازی قبلی اگر تیم مقابل ما پرسپولیس نبود، داور شجاع خلیل زاده را اخراج می‌کرد.

وی افزود: حتی چند دقیقه قبل از خطای شجاع خلیل زاده، او توپ را به بیرون زد که در این صحنه هم باید کارت می‌گرفت. شاید داور چون تیم پرسپولیس بود محتاطانه عمل کرد و خلیل‌زاده را اخراج نکرد. اگر این اتفاق می‌افتاد با توجه به اخراج کمال کامیابی‌نیا این تیم 9نفره می‌شد. قوانین فوتبال همین است و باید اجرا شوند. در جام جهانی 2006 هم داور مسابقه هلند و پرتغال هر دو تیم را 9نفره کرد. کارشناسان داوری فوتبال ما هم اخراج خلیل‌زاده را تایید کردند. 

سرپرست گل‌گهر با اشاره به برگزاری هفته آخر لیگ تصریح کرد: امیدواریم داوری‌های هفته آخر طوری باشد که تیمی ضرر نکند و برنده بازی‌ها تیم داوری باشد. البته داوران ما عمدی در کارشان نیست و اشتباهات داوری هم جزئی از فوتبال است اما به هرحال امیدواریم این اشتباهات در بازی‌های فردا به حداقل برسد. 

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد گل‌گهر نگران داوری مسابقه فردا مقابل ذوب‌آهن است، گفت: نمی‌توانیم بگوییم نگران داوری نیستیم اما امیدواریم داوری‌ها خوب، واقعا منصفانه و با کمترین اشتباه باشد.

6641