برنامه تمرینات رئال مادرید: آغاز از ۸ شهریور،‌ بدون برگزاری بازی دوستانه

برنامه تمرینات رئال مادرید: آغاز از ۸ شهریور،‌ بدون برگزاری بازی دوستانه

خبرگزاری فوتبالی – تمرینات رئال مادرید از اوایل شهریور آغاز شود.

به گزارش فوتبالی، مارکا اعلام کرده با اجرای تمهیدات پزشکی لازم و اجرای پروتکل‌ها قرار است از آخر ماه آگوست تمرینات رئال مادرید برای فصل جدید آغاز شود. تاریخ احتمالی برای آغاز تمرینات ۲۹ آگوست (شنبه ۸ شهریور) اعلام شده است.

روند شیوع کرونا در اسپانیا تاثیر مستقیمی بر تاریخ آغاز لالیگا می‌گذارد و تیم‌ها باید با رعایت پروتکل‌ها و بدون حضور تماشاگران، تمرینات خود را آغاز کنند. به این ترتیب رئال مادرید هم تمرینات پیش فصل خود را به طور تمام و کمال در والدبباس و در کنار ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار خواهد کرد. همچنین برخلاف همیشه که رئال مادرید با حضور در تورهای آسیایی و آمریکایی فصل خود را آغاز می‌کرد این بار در هیچ توری شرکت نمی‌کند.

هر سال تورنمنت اینترنشنال چمپیونز کاپ یا همان ICC برگزار می‌شد که در آن تیم‌های مشهور اروپایی و ستارگان حضور داشتند اما امسال این تورنمنت هم برگزار نمی‌شود و ممکن است تیم زین الدین زیدان حتی بازی دوستانه هم برگزار نکند و تنها بازیکنان ترکیب اصلی و ذخیره رو در روی هم قرار گیرند و بازی کنند. اگر هم قرار شود دیداری دوستانه برای مادریدی‌ها اتفاق بیفتد احتمالا از هفته سوم سپتامبر (اواخر شهریور) به بعد ممکن است برگزار شود.

1101