رسمی؛ هافبک برزیلی رئال مادرید به دورتموند پیوست

رسمی؛ هافبک برزیلی رئال مادرید به دورتموند پیوست

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه بورسیا دورتموند دقایقی قبل اعلام کرد که با امضای قراردادی و به صورت قرضی رینیر، هافبک برزیلی رئال مادرید، را به مدت دو فصل به خدمت گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، برخی منابع خبری روز گذشته مدعی شده بودند که مدیران دو باشگاه رئال و دورتموند به توافق رسیده‌اند که این بازیکن 18 ساله فصل 21 - 2020 را با پیراهن زردپوشان پشت سر بگذارد. گفته می‌شود که باشگاه آلمانی می‌تواند بر اساس بندهای قراردادی دو سال از حضور این بازیکن در ترکیبش بهره ببرد اما مدیران دو تیم برای قرار دادن بند خرید دائمی در این قرارداد توافقی نکرده‌اند. بازیکن 18 ساله برزیلی در گفتگو با سایت رسمی دورتموند پس از انجام این انتقال اظهار داشت: " خوشحالم که حالا در اختیار دورتموند هستم. این باشگاه به استفاده از بازیکنان جوان و کمک به پیشرفت آنها معروف است. می‌خواهم اینجا چیزهای بسیاری یاد بگیرم، زیاد بازی کنم و به موفقیت تیم کمک کنم. امیدوارم در کنار هم لحظات شادی را سپری کنیم. "

میشاییل زورک، مدیر ورزشی دورتموند، نیز اضافه کرد: " رینیر بازیکنی است که استعداد زیادی دارد و می‌تواند در بسیاری از پست‌های هجومی بازی کند. ما بیشتر از دو سال است که او را زیر نظر داریم. او توانایی تکنیکی بالایی دارد و آمادگی جسمانی‌اش نیز بسیار خوب است. پس از یک جدایی طولانی مدت از رقابت‌ها، ما به او زمانی که نیاز دارد تا به فوتبال حرفه‌ای آلمان عادت کند را خواهیم داد. "

رئال مادرید در ماه ژانویه و با امضای قراردادی 6.5 ساله به ارزش 35 میلیون یورو این بازیکن را از فلامنگو خریداری کرد. اما قوانین لالیگا به او اجازه نمی‌دهد که در تیم زیدان حضور داشته باشد. تنها سه بازیکن غیر اروپایی می‌توانند در تیم اول به میدان برود که با حضور وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو فعلا جایی برای این بازیکن وجود ندارد.

1811