فکری: پرتلاش ترین تیم لیگ برتر هستیم

فکری: پرتلاش ترین تیم لیگ برتر هستیم

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: درست است که ما نتوانستیم سهیمه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم یا جزو تیم‌های بالای جدول باشیم ولی بدون شک پرتلاش‌ترین تیم بودیم. 

به گزارش فوتبالی، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرخودرو مشهد در چارچوب دیدارهای هفته سی‌ام لیگ نوزدهم اظهار داشت: یک تشکر ویژه از همه بازیکنانم دارم، درست است که ما نتوانستیم سهیمه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم یا جزو تیم‌های بالای جدول باشیم ولی بدون شک پرتلاش‌ترین تیم بودیم.

وی در ادامه در خصوص تقابل با بختیاری‌زاده، تصریح کرد: خوشحالم که او را می‌بینم، شهرخودرو تیم بسیار خوبی است و تا هفته گذشته جزو مدعیان کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پیرامون شرایط تیمش افزود: به بازیکنان جوان اعتقاد دارم و حاضرم که هزینه جوان‌گرایی را بدهم. در تیم ما غیبت یک یا چند بازیکن به ما لطمه نمی‌زند چون جوانان شایسته‌ای داریم که از آنها استفاده می‌کنیم.

فکری در مورد غیبت تماشاگران به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: ما با همه وجودمان هوادارانمان را حس می‌کنیم و با همه تلاش‌مان برای خوشحالی آنها انجام می‌دهیم. اصلی‌ترین انگیزه کادر فنی و بازیکنان، خوشحالی هواداران است. امیدوارم در فصل آینده دیگر ویروس کرونا ریشه‌کن شده باشد و هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند.

7474