ویسی: به اندازه تیم قهرمان امتیاز گرفتیم

ویسی: به اندازه تیم قهرمان امتیاز گرفتیم

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی پیکان گفت: ما از ۷ بازی ۱۳ امتیاز کسب کریم و اگر همین روند را از ابتدا داشتیم می توانستیم سهمیه بگیریم ولی شرایط اینگونه رقم خورد.

به گزارش فوتبالی، عبدالله ویسی در نشست پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: مثل بازی های قبل یک بازی سخت و سرنوشت ساز داریم. سرنوشت ۸،۹ تیم در بالا و پایین جدول به هفته آخر کشیده شده است که ما هم جزو آن ها هستیم و تلاش می کنیم روند امتیازگیری را ادامه دهیم و امیدواریم با یک بازی خوب و زیبا تکلیف مان را که دست خودمان است، روشن کنیم. امیدوارم تیم خوب پیکان در لیگ باقی بماند.

او ادامه داد: اگر مقابل تیمی بازی می کردیم که بیخیال رتبه هم بود باز هم مشکل پیدا می کردیم چرا که هیچ استرسی نمی توانستند داشته باشند. به هر حال آن ها هم برای کسب سهمیه استرس دارند و شرایط مساوی داریم. ما برای بقا و آن ها برای کسب سهمیه می جنگند. فکر می کنم سپاهان دیگر سهمیه را به دست آورده است و باخت مقابل ما هم برایشان چیزی را تغییر نمی دهد و بالای جدول باقی می ماند. برای ما مهم تر است که این بازی را ببریم. از سپاهان شناخت خوبی داریم و این تیم را می شناسیم. امیدواریم نتیجه به نفع ما رقم بخورد.

سرمربی پیکان درخصوص این که تیمش ۷ هفته شکست نخورده است، گفت: ما به اندازه تیم قهرمان امتیاز گرفتیم. تیمی که بخواهد قهرمان شود از هر ۵ بازی باید ده امتیاز کسب کند و ما از ۷ بازی ۱۳ امتیاز کسب کریم و اگر همین روند را از ابتدا داشتیم می توانستیم سهمیه بگیریم ولی شرایط اینجوری رقم خورد. امیدواریم که فردا این روند را ادامه دهیم و با دست پر از زمین خارج شویم.

او اضافه کرد: من نمی توانم بگویم کدام تیم سقوط می کند و فقط می توانم بگویم پیکان سقوط نمی کند.

ویسی درباره حضورش در پیکان برای فصل آینده گفت: هنوز صحبتی نشده است و در حال حاضر تمرکز ما این است که تیم را نگه داریم. من یک مربی حرفه ای هستم و کارم را تا لحظه آخر انجام می دهم. هرچه که رقم بخورد برای من قابل احترام است.

او اضافه کرد: تشکر ویژه ای از رسانه ها، داوران، هیات فوتبال، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می کنم. هفته آخر است و اگر خوبی و بدی دیدید به بزرگی خودتان ببخشید. امیدوارم لیگ آینده لیگ خیلی خوبی باشد و تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند و بازی ها را از نزدیک ببینند.

ویسی در پایان از تلاش و زحمت ستاد مقابل با کرونا برای بهتر شدن شرایط بازی ها تشکر کرد.

7474