پیش بازی شهرخودرو-نساجی/ طلسم سهراب شکسته می‌شود؟

پیش بازی شهرخودرو-نساجی/ طلسم سهراب شکسته می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی- آیا سهراب بختیاری‌زاده می‌تواند در هفته پایانی لیگ طلسمش را بشکند؟

به گزارش فوتبالی، سرمربی شهرخودرو تنها سرمربی لیگ برتری است که هنوز موفق به کسب برد نشده. او تا امروز در 5 بازی روی نیمکت تیم مشهدی نشسته که 3 مساوی و 2 باخت در کارنامه او ثبت شده و امیدوار است که بتواند مقابل نساجی این طلسم را از بین ببرد هر چند که از بدشانسی او، نساجی با محمود فکری تبدیل به تیمی شکست ناپذیر شده است.

تقابل کاپیتان‌های اسبق استقلال: هم سهراب و هم فکری سابقه کاپیتانی در استقلال را دارند و البته محمود فکری در مقطعی مربی استقلال هم بوده است.

آخرین بازی سهراب؟ دیروز این خبر مطرح شد که با توجه به نتایجی که بختیاری‌زاده در این 5 هفته گرفته، احتمال قطع همکاری شهرخودرو با او بعد از پایان لیگ وجود دارد تا این تیم برای ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان، از یک مربی باتجربه‌تر استفاده کند.

غایب ویژه: بدون شک سیدمهدی رحمتی. او به خاطر اتفاقاتی که بعد از بازی تیمش با سپاهان رخ داد، توسط سهراب از شهرخودرو کنار گذاشته شد و حالا معلوم نیست چه کسی در بازی فردا درون دروازه این تیم می‌ایستد چرا که طبق نوشته خبرگزاری تسنیم، هر دو دروازه‌بان دیگر این تیم یعنی متین صفاییان و کیانوش کیا مصدوم هستند.

نتیجه هفته گذشته: شهرخودرو با 2 گل از سپاهان شکست خورد و نساجی هم در خانه با ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید.

وضعیت در جدول: شهرخودرو با 45 امتیاز در رده ششم قرار دارد و نساجی 37 امتیازی تیم هشتم جدول است.

*پنجشنبه 30 مرداد 1399

شهرخودرو مشهد – نساجی مازندران ساعت 20.45

تیم داوری: میثم حیدری – ایوب غلامزاده – صالح عرب آبادی – مجید محمدی

1984