مشکلات شدید مالی والنسیا؛ بازیکنان: پول می‌خواهیم نه تضمین!

مشکلات شدید مالی والنسیا؛ بازیکنان: پول می‌خواهیم نه تضمین!

خبرگزاری فوتبالی – اگر تصور کرده‌اید بحران‌های والنسیا در سال ۲۰۲۰ با فروش بازیکنان این تیم به پایان رسیده به تصوری اشتباه رسیده‌اید زیرا این باشگاه با وجود فروش بازیکنانی که دستمزد بالایی می‌گرفتند، باز هم با بحران مالی شدید دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش فوتبالی، فرانسیس کوکلین و دنی پارخو دو بازیکنی بودند که اخیرا از جمع والنسیایی‌ها جدا شدند و به دلیل دستمزد بالایی که می‌گرفتند به نظر می‌رسید مشکلات مالی والنسیا تا حدودی حل شود اما همچنان بحران مالی در این تیم برپاست و مدیران والنسیا به بازیکنان پیشنها کرده‌اند تا اوراق IOU  (مخفف شده I owe you به معنای به شما مدیون هستیم، اوراقی که به بازیکنان بابت بدهکاری باشگاه ارائه می‌شود تا تضمین شود حقوقشان در آینده پرداخت می‌شود) را از آن‌ها بگیرند اما در رختکن والنسیا اصلا از این مسئله استقبال نشده است.

طبق گزارش Las Provincias، اینما ایبانز که به عنوان یکی از مدیران مالی والنسیا فعالیت می‌کند قرار است روز دوشنبه با بازیکنان ملاقات می‌کنند تا شرایط بد تیم رابرای آن‌ها شرح دهد. در این جلسه مدیر باشگاه حضور ندارد که البته به شدت مورد انتقاد بازیکنان قرار گرفته زیرا آن‌ها بابت اوراق IOU که تضمین کننده پرداخت دستمزد آن‌ها تا سپتامبر ۲۰۲۱ است از باشگاه ناراحت هستند.

بسیاری از بازیکنان به این اوراق مشکوکند اما باشگاه به آن‌ها گفته مشکلی پیش نخواهد آمد و این مسئله اندکی کار سرمربی والنسیایی‌ها، خاوی گارسیا را راحت کرده زیرا بازیکنان از روحیه خوبی برخوردار نیستند و شاید با این تضمین بشود انگیزه را به آن‌ها برگرداند.

1101