زاغی‌نژاد: باید از حداقل فرصت برای گرفتن سهمیه آسیایی استفاده کنیم

زاغی‌نژاد: باید از حداقل فرصت برای گرفتن سهمیه آسیایی استفاده کنیم

خبرگزاری فوتبالی- مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: من معتقد نیستم سپاهان افت کرده است اما با افت در نتیجه گیری موافق هستم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، قاسم زاغی نژاد در خصوص تقابل سپاهان و پیکان در هفته آخر لیگ برتر اظهار داشت: بازی با پیکان یکی از مهمترین بازی های این فصل ما است. این تیم در چند بازی اخیر نمایش فوتبالی قابل توجهی داشته، شایستگی‌های بیشتری دارد اما متاسفانه به جایگاه واقعی خودش در جدول نرسیده است.

وی ادامه داد: بازی سختی را پیش بینی می‌کنیم. مجموعه ما اهمیت این بازی را به خوبی می‌داند. باید از حداقل فرصتی که برای گرفتن سهمیه آسیایی برایمان مانده، نهایت استفاده را داشته باشیم.

مربی سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود این تیم در هفته‌های اخیردچار افت شده، عنوان کرد: با تمام احترامی که برای رسانه‌ها و جامعه فوتبال قائلم، با این نظر موافق نیستم اما در مورد افت تیم در نتیجه گیری موافقم. فوتبال یک بازی غیرقابل پیش بینی است و شانس در گرفتن نتایج بسیار دخالت دارد. متاسفانه یکی از بدترین فصل های فوتبالی را در مورد عدم استفاده از شانس های به دست آمده داشتیم. البته اتفاقات فوتبالی هم مزید بر علت بوده است. به لحاظ آماری در تمام بازی ها کیفیت لازم را داشتیم ولی در نتیجه گیری خوب عمل نکردیم.

زاغی‌نژاد تصریح کرد: من یک سپاهانی و عاشق آن هستم. همیشه در مسئولیتم با تمام وجود در اختیار تیم بودم و سعی کردم در مسیر شرح وظایفم حرکت کنم. جاه طلب نیستم و بیشتر به موفقیت سپاهان فکر می‌کنم. در هر مسئولیتی امیدوارم در آینده با این تیم همکاری داشته باشم و آرزوی موفقیت برای سپاهان و سپاهانی دارم.

7575