سرخیو ریکو: هیچ کلمه‌ای برای توصیف احساسم وجود ندارد

سرخیو ریکو: هیچ کلمه‌ای برای توصیف احساسم وجود ندارد

خبرگزاری فوتبالی - بالاخره پاریسن ژرمن توانست برای اولین بار در تاریخش به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد. آن‌ها با نتیجه‌ی سه بر صفر لایپزیش را شکست داده و راهی فینال رقابت ها شدند.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی با گلهای مارکینیوش، برنات و دی ماریا با نتیجه سه بر صفر مقابل لایپزیش پیروز شد تا پس از سالها هزینه کردن بالاخره در شرایط بحرانی و اضطراری کرونا طلسم شکنی کرده و یک گام تا قهرمانی فاصله داشته باشد. پاری سن ژرمن روز یکشنبه در فینال حضور خواهد یافت و باید دید که از میان بایرن مونیخ و المپیک لیون کدام تیم می تواند خود را به فینال شهر لیسبون برساند. سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری سن ژرمن از این اتفاق خوشحال بوده و امیدوار است که تیمش بتواند قهرمان این رقابت ها شود.

سرخیو ریکو که امشب جایگزین کیلور ناواس شده بود، گفت:"من بسیار خوشحالم که امروز فرصت بازی داشتم ، در هر جلسه تمرینی تمام تلاشم را انجام می‌دهم و به کیلور ناواس هم کمک می‌کنم. به تمام کارهایی که در این فصل انجام شده افتخار می کنم ، تمام سال را برای این لحظه تلاش کرده بودم. هیچ کلمه ای برای توصیف احساس من وجود ندارد. همه خوشحال هستند ، وقتی کار هایی که امسال انجام شده را ببینید، همه شاد هستند. برتری PSG هم از نظر مالکیت توپ و هم از نظر فرصت های گلزنی، واضح بود. PSG برتر از لایپزیش بود. نمی‌دانم که یکشنبه اوضاع چطور خواهد بود ، باید ببینیم که کیلور در چه شرایطی قرار دارد اما من آماده‌ی بازی هستم."

1470