پاریسن ژرمن به رکورد تاریخی رئال مادرید در چمپیونزلیگ رسید

پاریسن ژرمن به رکورد تاریخی رئال مادرید در چمپیونزلیگ رسید

خبرگزاری فوتبالی - پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپای این فصل عملکرد خوبی دارد و به فینال رقابت‌ها رسیده است. آن‌ها منتظر بازی بایرن مونیخ و لیون هستند تا حریف خود را در فینال بشناسند. تیم پاریسی با این پیروزی با یک رکورد تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا که متعلق به رئال مادرید بود برابری کرد.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن برای اولین بار در تاریخ باشگاهش به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد و باید منتظر مشخص شدن رقیبش در فینال باشد. حریف آن‌ها یکی از دو تیم لیون و بایرن مونیخ خواهد بود که به نظر می‌رسد بایرن مونیخ شانس بیشتری داشته باشد و با این حساب کار پاریسی ها در فینال بسیار سخت خواهد بود. البته شاگردان توماس توخل با درخشش مقابل لایپزیش برای حریف خود در فینال خط و نشان کشیده و نشان دادند که کاملا برای حساس ترین بازیِ فصل آماده هستند.

اما پاری سن ژرمن در این بازی با گلزنی مقابل لایپزیش با رکوردی تاریخی برابری کرد. رکوردی که متعلق به رئال مادرید بود و اکنون پاریسی ها هم به آن رسیده اند و این فرصت را دارند که در فینال چمپیونزلیگ این رکورد را بشکنند. پاری سن ژرمن با گلزنی در این بازی، پس از رئال مادرید تبدیل به دومین تیمی شد که در این رقابت ها در 34 بازی پیاپی گلزنی می‌کند. آخرین باری که پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی نکرده بود به سال 2016 و شکست یک بر صفر آن‌ها مقابل منچسترسیتی باز می‌گردد و پس از آن پاریسی ها در تمام دیدار های خود در چمپیونزلیگ گلزنی کرده‌اند. رئال مادرید هم بین سال‌های 2011 تا 2014 در 34 بازی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده بود.

1470