بازیکنی که پذیرفت در فیفا 20 منفور است و باعث شکستن دسته‌ها می‌شود!

بازیکنی که پذیرفت در فیفا 20 منفور است و باعث شکستن دسته‌ها می‌شود!

خبرگزاری فوتبالی - ویسام بن یدر به نظر می رسد که مشکلی با این که منفورترین بازیکن بازی فیفا 20 است ندارد و به همین خاطر شوخی جالبی با هوادارانش داشت.

به گزارش فوتبالی، مهاجم فرانسوی در بازگشت به لیگ فرانسه فصل درخشانی داشت و توانست مشترکا با کیلیان امباپه 18 گله عنوان بهترین گلزن فصل فوتبال کشورش را داشته باشد. 

اما بن یدر در بازی فیفا 20 زیاد محبوب نیست و خودش هم به این مسئله در صفحه اینستاگرامش تائید کرد. این مهاجم 30 ساله بعد از رسیدن به 500 هزار هوادار در صفحه اینستاگرامش نوشت:" ممنون از همه شمایی که بخشی از خانواده من هستید. اگر برای این پست من 50 هزار لایک بزنید، یک مسابقه برگزار خواهم کرد تا به قید قرعه پنج پیراهن امضا شده و پنج دسته بازی به شما بدهم تا جبرانی برای دسته هایی باشد که به خاطر من شکستید (شکلک خنده)."

هواداران بن یدر به نظر می رسد از این که این مهاجم خودش هم خبر دارد که در بازی فیفا 20 زیاد محبوب نیست، ذوق زده شده اند. یک نفر کامنت گذاشته است:"فقط یک دسته؟ 75 تا را شکستم!" و دیگری نوشته است:" بیشتر طرفدارانت را از بازی فیفا به دست آوردی." و دیگری نوشته است:" فقط پنج دسته می دهی؟ من حداقل 30 تا را شکستم!"

4125