پورتو پدیده انگلیسی را از بایرن مونیخ و بارسلونا ربود

پورتو پدیده انگلیسی را از بایرن مونیخ و بارسلونا ربود

خبرگزاری فوتبالی - بنیسیو باکر بوایتی 16 ساله در یک قدمی پیوستن به تیم زیر 19 سال پورتو قرار دارد. این بال چپ که تجربه درخشش در آکادمی وستهام را دارد، قرار است که فوتبالش را در لیگ پرتغال ادامه بدهد. این بازیکن که در تیم زیر 16 سال انگلیس هم عضویت داشته است قرار است که با 200 هزار یورو راهی تیم پرتغالی شود.

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب پورتو برای خرید باکر رقبایی همچون بارسلونا، لایپزیش، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیورپول و پاریسن ژرمن را شکست خواهد داد که شرایط جذب بازیکن وستهام را دنبال می کردند.

باکر بوایتی بازیکنی سرعتی است که می تواند در پست بال راست و بال چپ بازی کند. او بازیکنی چپ پاست که از نظر سبک بازی می توان او را با داگلاس کاستا ستاره برزیلی یوونتوس مقایسه کرد. انتقال او به پورتو در روزهای آینده رسمی خواهد شد و به نظر می رسد که آینده درخشانی پیش رویش است چرا که پورتو تیمی است که معمولا استعدادها را به خوبی پرورش می دهد و می تواند ملی پوش رده های پایه انگلیس را به بالاترین سطحش برسد. در سالهای اخیر پورتو استعدادهای زیادی را جذب کرده و با پرورش استعدادهایشان آنها را با چندین برابر قیمت فروخته و پرداخت فقط 200 هزار یورو برای جذب بنیسیو باکر مبلغ بسیار کمی به نظر می رسد که می توانند از فروش او چند برابر این مبلغ را به دست بیاورند.

4125