کومان برای امضای قرارداد وارد بارسلونا شد

کومان برای امضای قرارداد وارد بارسلونا شد

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان برای امضای قرارداد وارد شهر بارسلونا شد. این مربی هلندی بعد از اخراج کیکه ستین راهی کاتالونیا شد تا قرارداد جدیدی را به امضا برساند. انتظار می رود که تا پایان امشب خبر استخدام وی به صورت رسمی اعلام شود.

به گزارش فوتبالی، کومان چند روز پیش به بارسلونا سفر کرده بود تا اولین مذاکراتش را انجام بدهد. او به هلند برگشت تا این که اسکار گرائو مدیر اجرایی بارسلونا شب گذشته به هلند سفر کرد تا آخرین جزئیات را نهایی کند. کومان که با فدراسیون فوتبال هلند قرارداد داشت برای جدایی به توافق رسید و بدین ترتیب قراردادی دو ساله با بارسلونا امضا می کند که سال دوم قراردادش به صورت توافقی و با نظر مدیر جدید بارسلونا تمدید خواهد شد. 

کومان در ساعات آینده قرارداد رسمی خود را با باشگاه بارسلونا امضا خواهد کرد. او تجربه قهرمانی لیگ هلند و موفقیت در فوتبال کشورش را دارد و در لیگ انگلیس نیز عملکرد قابل قبولی داشته است. البته این مربی در زمان حضور خود در والنسیا نیز توانسته بود قهرمان جام حذفی شود و بدین ترتیب با لالیگا نیز آشنایی دارد. او می داند که یک ماه دیگر لالیگا شروع می شود و بدین ترتیب باید هر چه سریع تر تیمش را برای فصل جدید آماده کند.

بارسلونا برای استخدام کومان مبلغی بین چهار تا پنج میلیون یورو به عنوان غرامت به فدراسیون فوتبال هلند پرداخته است.

4125