یحیی مدافع شهر خودرو را می خواهد؟

یحیی مدافع شهر خودرو را می خواهد؟

خبرگزاری فوتبالی- پرسپولیس بعد از کسب چهارمین قهرمانی پی درپی قصد دارد برای حضور مقتدر در فصل آینده و لیگ قهرمانان آسیا در پست های مختلف از جمله قلب دفاع تیم را تقویت کند.

به گزارش فوتبالی، گفته می شود یحیی گل‌محمدی خواهان تقویت قلب دفاعی تیمش است و به همین منظور مسئولان باشگاه درصدد جذب محمدحسین مرادمند، شاگرد سابق یحیی و مدافع میانی شهر خودرو هستند. در حال حاضر حضور دانیال اسماعیلی فر و حامد لک  در پرسپولیس تقریباً قطعی به نظر می رسد و کادر فنی صحبت‌های نهایی در این زمینه را با گزینه‌های مدنظر انجام داده اند اما به علت در پیش بودن دربی پایتخت از رسانه ای کردن آن خودداری کرده اند تا پس از پایان فصل و عقد قرارداد و توافق مالی از خریدهای خود رونمایی کنند.

همچنین در خط دفاع شایعات درباره خداحافظی یا ماندن سید جلال در تیم داغ است و هنوز نمی‌توان در این خصوص چیزی را با قاطعیت اعلام کرد اما ظاهراً یحیی یک مدافع میانی جدید می‌خواهد و اگر این شایعه درست باشد هر چند یحیی در صحبت های خود بارها بر ماندن کاپیتان در پرسپولیس تاکید کرده است اما با جذب مرادمند احتمال خداحافظی سید جلال نسبت به ماندنش در تیم جدی‌تر می‌شود.

محمدحسین مرادمند با شهر خودرو قرارداد دارد و خرید او منوط به جلب رضایت مسئولان این باشگاه است. البته تجربه نیم فصل و انتقال یحیی به پرسپولیس نشان داده فرهاد حمیداوی، مالک شهر خودرو با دریافت پول مناسب رضایت نفراتش را صادر می‌کند. 

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که کادر فنی پرسپولیس علاقه ای به ماندن انصاری و ربیع خواه ندارد و احتمال کنار گذاشتن آنها به دلیل مصدومیت های پی در پی بسیار بالا است فعلاً کسی در باشگاه پرسپولیس این خبر را تایید نکرده است.

7655