باشگاه شاهین در انتظار پاسخ شهرداری بوشهر برای فعالیت در فصل آینده

باشگاه شاهین در انتظار پاسخ شهرداری بوشهر برای فعالیت در فصل آینده

خبرگزاری فوتبالی- مسئولان باشگاه شاهین نامه‌ای را به شهرداری بوشهر ارسال کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تیم شاهین در حالی روز پنجشنبه از استقلال در هفته آخر لیگ برتر میزبانی می‌کند که سقوطش به لیگ دسته اول حتمی شده  این سهمیه بوشهری سال بعد در لیگ برتر حضور ندارد.

با توجه به این شرایط وضعیت باشگاه شاهین برای مسابقات فصل آینده لیگ دسته اول در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. فعالیت شاهین بوشهر در فصل آینده منوط به تصمیم شهرداری برای ادامه تیم‌داری است.

به همین خاطر مسئولان باشگاه شاهین امروز نامه‌ای را به شهرداری بوشهر ارسال و از این نهاد کسب تکلیف کرده‌اند و منتظر پاسخ آن هستند.

سعیدمسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با اعلام این خبر، در خصوص اینکه آیا با مهدی پاشازاده صحبتی برای فصل آینده و حفظ نفرات تیم شده است، گفت:‌هنوز هیچ صحبتی نشده و تا مشخص شدن شرایط تیم‌داری در فصل آینده نمی‌توان تصمیمی گرفت.

وی در مورد تسویه حساب با اعضای تیم شاهین عنوان کرد: ‌تا به حال 65درصد به بازیکنان پرداختی داشته‌ایم. طبق بندهای قرارداد با بازیکنان و دیگر اعضای تیم تسویه حساب می‌شود و آن‌ها با توجه به شرایط به وجود آمده نباید نگران این موضوع باشند.

مسیگر در خصوص بازی روزپنجشنبه مقابل استقلال با وجود حتمی شدن سقوط شاهین اظهار داشت:‌ بازی با استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و قطعا بازیکنان سوای اینکه تیمشان در کجای جدول قرار دارد انگیزه بالایی دارند.

6641