پیولی: زلاتان یک الگوست؛ آنچنان نیازی به بازیکنان جدید نیست

پیولی: زلاتان یک الگوست؛ آنچنان نیازی به بازیکنان جدید نیست

خبرگزاری فوتبالی - استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که تیمش در تابستان نیازی به خرید های زیادی ندارد و در حال حاضر تیم خوبی در اختیارش قرار دارد. او زلاتان را به عنوان یک الگو برای سایر بازیکنان معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی، استفانو پیولی موفق شد لیگ ایتالیا را با میلان در جایگاه ششم به پایان برساند و قراردادش تا 2022 تمدید شد. او امیدوار است که زلاتان در میلان بماند. پیولی در تازه ترین مصاحبه‌اش گفت:" زلاتان یک حرفه ای تمام عیار است. او به بازیکنان جوان‌تر می آموزد و الگویی برای هم تیمی هایش است و به جایگاه‌ها بسیار احترام می گذارد. راز او تمایل برای پیروزی و پیشرفت مداوم است."

سرمربی ایتالیایی در مورد دروازه‌بان تیمش، جانلوئیجی دوناروما هم گفت:" دوناروما فوق العاده با استعداد است و با شخصیت فوق‌العاده‌اش، بازوبند کاپیتانی را که متعلق به رومانیولی بود، به بازو بست. او یکی از قدرتمند ترین دروازه‌بانان جهان است و هنوز هم جای زیادی برای پیشرفت دارد."

پیولی در مورد شرایط تیمش در بازار نقل و انتقالات تابستانی گفت:"میلان نیازی به خرید های زیادی ندارد. در پست های کمی به تقویت نیاز داریم. مطمئن هستم که باشگاه راه حل های مناسب را پیدا خواهد کرد. من با پائولو مالدینی و ماسارا در تماس هستم. با هم تمام تلاش خود را برای پیشرفت این تیم خواهیم کرد."

1470