بوحمدان: با این شرایط خیلی از بازیکنان جدا می‌شوند

بوحمدان: با این شرایط خیلی از بازیکنان جدا می‌شوند

خبرگزاری فوتبالی- هافبک ذوبی‌ها با ابراز نارضایتی از شرایط کنونی تیمش، امیدوار است توجه لازم برای موفقیت دوباره آنها شکل گیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حمید بوحمدان، هافبک ذوب آهن درباره شرایط این تیم به ایلنا گفته: شرایط خوبی داریم و روحیه بازیکنان برای بازی هفته آخر خوب است و با توجه به اینکه به 3 امتیاز بازی با گل گهر احتیاج داریم همه تلاشمان را می‌کنیم تا فصل را با پیروزی به اتمام برسانیم و این فصل عجیب و غریب هر چه زودتر به پایان برسد.

 وی در مورد اینکه ذوب آهن خطر اندکی برای سقوط احساس می‌کند گفت: به نظر من اندک نیست و درست است که از لحاظ جدول احتمال سقوط ما از خیلی تیم‌های دیگر کمتر است ولی اصلاً نباید اینطور فکر کنیم که خطر وجود ندارد چرا که در این صورت ممکن است خدای نکرده غافلگیر شویم. ما فصل سختی پشت سر گذاشتیم ولی می‌رویم تا با برتری مقابل گل گهر پایان خوبی برایش رقم بزنیم.

 هافبک ذوب آهن در مورد اینکه با یک مساوی مقابل گل گهر هر دو تیم بقای‌شان در لیگ قطعی می‌شود هم عنوان کرد: بله حتی به شوخی بعضی‌ها می‌گویند مساوی کنید تا هر دو تیم به خواسته‌شان برسند ولی این شوخی است و اصلاً امکان ندارد چنین کاری بکنیم چرا که ذوب آهن از تیم های اخلاق مدار لیگ بوده و هست و مطمئن باشید همانطور که گفتم با همه توان برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

6641