خیال راحت رئال مادرید از کارواخال؛ مدافعی که سمت راست را بیمه کرده است

خیال راحت رئال مادرید از کارواخال؛ مدافعی که سمت راست را بیمه کرده است

خبرگزاری فوتبالی – کارواخال یکی از مفیدترین بازیکنان رئال در یک دهه اخیر بوده که با قیمتی پایین به این تیم پیوسته اما سال‌ها برای رئالی‌ها درخشیده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید برای خرید دنی کارواخال از لورکوزن در سال ۲۰۱۳ تنها ۶.۵ میلیون یورو هزینه کرده است. در آن زمان این بازیکن ۲۱ سال داشت و عضوی از تیم ملی اسپانیا در جام کنفدراسیون‌ها بود. هیه‌رو در آن زمان گفته بود: او مدافع راست یک دهه آینده رئال مادرید است.

هیه رو اشتباه نکرده بود. آنچلوتی، کارواخال را در سمت راست خط دفاع قرار داد و از آن زمان تا به حال، این بازیکن جز دوره‌ای کوتاه که با دنیلو برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می‌کرد همواره گزینه اصلی مربیان بوده است. آلوارو اودریوزولا، اشرف حکیمی و آلوارو آربلوا هم در این دوران رقبای کارواخال بودند اما او جایگاهش را از دست نداد تا حالا با چندویی مقایسه شود که ۹ سال، در دهه هشتاد و نود میلادی در رئال مادرید می‌درخشید.

در دیگر تیم‌های اروپایی برخلاف رئال مادرید هزینه‌های گزافی در این زمینه انجام شده است. یونایتد با ۵۰ میلیون یورو ون بیساکا را خریده، سیتی کابل واکر را با مبلغ ۸۰ میلیون یورو در سال ۲۰۱۳ جذب کرده، بارسلونا پس از جدایی آلوز به شدت در سمت راست دچار مشکل شده و ۳۷ میلیون یورویی که خرج سمدو شده هیچ بازدهی برای آن‌ها نداشت اما کارواخال که ۷ سال است در سانتیاگو برنابئو حضور داشته سمت راست خط دفاعی رئال را بیمه کرده است.

1101