معبودی: به بازی نفت‌ مسجد سلیمان و پارس‌ جنوبی کاری نداریم

معبودی: به بازی نفت‌ مسجد سلیمان و پارس‌ جنوبی کاری نداریم

خبرگزاری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال ماشین سازی گفت: بازی با صنعت نفت آبادان بازی مرگ و زندگی پیش است، یا باید ببریم یا بمیریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، عزیز معبودی در مورد بازی هفته آخر لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: یک بازی خیلی حساس داریم که آینده حدود سی جوان به آن بستگی دارد.  17-18 بازیکن زیر بیست و سه سال داریم و بازی مرگ و زندگی پیش روی ما است. یا باید ببریم یا بمیریم! با این سه امتیاز سرنوشت جوان‌های زیادی مشخص می‌شود و امیدوارم با برد در این بازی به ناکامی‌هایمان پایان بدهیم.

معبودی ادامه داد: در سه چهار بازی اخیر مستحق باخت نبودیم. حتی مقابل تراکتور هم تا آخرین لحظه جنگیدیم و به گل هم رسیدیم اما به خاطر اتفاقی که برای سرپرست تیم افتاد تمرکزمان را از دست دادیم و در دقایق آخر دروازه‌مان باز شد. برای سیدمحمدعلوی آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر به کنار ما برگردد.

کاپیتان ماشین سازی در مورد اینکه همیشه حرف و حدیث‌های زیادی در مورد دربی تبریز وجود دارد گفت: هم در نیم‌فصل اول و هم در نیم‌فصل دوم، ماشین سازی و تراکتور برای برد به زمین رفتند و مردانه جنگیدیم. نه ما و نه آن‌ها اصلا به دنبال این داستان‌ها نیستیم. بعد از یک نیم‌فصل خوب به خاطر برخی اتفاقات شاکله تیممان از هم پاشید و کارمان سخت شد که این ماجرا به خوبی هم جمع نشد، باید در این بازی حتما برنده می‌شدیم. از طرفی تراکتور هم که به خاطر نتایج اخیرش تحت فشار قرار گرفته به دنبال پیروزی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود. 

وی با اشاره به شرایط ماشین سازی تصریح کرد: تیم ما در سه هفته 2مربی عوض کرد. کیفیت فنی خوبی داریم اما در نتیجه‌گیری تمرکز نداریم. وقتی باخت‌ها پشت سر هم می‌آید به تیم استرس وارد می‌شود و در هر بازی وقتی هم که جلو می‌افتیم نگران این هستیم که نکند ببازیم. برای همین در لحظات آخر گل می‌خوریم اما این دلیل نمی‌شود کارمان را توجیه کنیم. پنجشنبه یک بازی خیلی مهم مقابل صنعت نفت داریم، با تمام قدرت برای 3امتیاز می‌رویم که بعدا نگویند ماشین سازی اول فصل جایگاه خوبی داشت و آخر فصل چنان شد. باید از آبرو و شرف خودمان دراین بازی دفاع کنیم.

معبودی در مورد اینکه در هفته آخر شرایط ویژه‌ای برای ماشین سازی وجود دارد و مدیرعامل باشگاه هم از تقابل نفت‌مسجدسلیمان و پارس‌جنوبی ابراز نگرانی کرده، گفت: این موضوع از چند جهت قابل بررسی است اما اگر تیم ما برنده شود دیگر مهم نیست در آن بازی چه اتفاقی می‌افتد. ما باید ببریم، پیکان و پارس هم ببرند. از دیدگاه خودم و بچه‌های تیم می‌گویم؛ ما محکوم به گرفتن سه امتیاز هستیم. امیدوارم هر تیمی در زمین زحمت کشید و لیاقت داشت برنده شود. 

وی ادامه داد:‌ در همه بازی‌ها از جان مایه گذاشتیم و باید مقابل صنعت نفت این مایه را سه برابر کنیم. یک استان چشمش به این است که سهمیه تبریز در لیگ برتر حفظ شود و دوست نداریم اتفاقی که برای علم‌وادب افتاد و به لیگ دو سقوط کرد، برای ماشین سازی هم بیفتد. تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است و به بقیه کاری نداریم.

کاپیتان ماشین‌سازی در مورد تیم صنعت نفت آبادان عنوان کرد: صنعت نفت تیم خیلی خوبی است. برخلاف سال‌های قبل که نوسان داشت، امسال از ساختار خوبی برخوردار بود. خودم هم دو فصل در این تیم بازی کردم. از طرف بچه‌های تیم به مردم آذربایجان و هواداران ماشین سازی قول می‌دهم تمام تلاشمان را برای گرفتن سه امتیاز می‌کنیم تا دل‌ آن‌ها شاد شود و بتوانیم گوشه‌ای از محبت‌هایشان را جبران کنیم.

6641