ایگواین: دلم برای آرژانتین تنگ نشده؛ در یوونتوس می‌مانم

ایگواین: دلم برای آرژانتین تنگ نشده؛ در یوونتوس می‌مانم

خبرگزاری فوتبالی – ایگواین تاکید کرده در یوونتوس خواهد ماند و به بازگشت به آرژانتین فکر نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی،‌گونزالو ایگواین، مهاجم یووه که شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از جمع بیانکونری شنیده می‌شود در جدیدترین گفت و گوی خود با فاکس اسپورت گفته: در حال حاضر شرایط خوبی دارم و روز ۲۴ آگوست به تمرینات بر می گردم. هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده. باید خودم را به معرفی کنم و ببینم اوضاع با مربی جدید چگونه پیش می‌رود. قطعا یک انرژی متفاوت خواهم داشت.

ایگواین در رابطه با احتمال جدایی از یووه و حضور در آمریکا یا آرژانتین گفته: شاید بعضی بازیکنان بخواهند به MLS بروند اما من حالا اینجا هستم و باید ببینیم چه تفاقاتی رخ می‌دهد. بازگشت به ریورپلاته؟ دلم برای فوتبال آرژانتین تنگ نشده. دوپست دارم آن را ببینم اما دلم تنگ نشده. زمانی که جوان بودم آن جا را ترک کردم. آرژانتینی‌ها باید چشمشان را باز کنند زیرا بسیاری از بازیکنان از بازگشت به این کشور امتناع می‌کنند. مخصوصا به خاطر آینده خانواده‌شان. بسیاری تصمیم می‌گیرند به آمریکا، چین و عربستان بروند.

مهاجم تیم یوونتوس گفته: پس از پایان فوتبال مربی نخواهم شد زیرا استرس زیادی دارد. تمام مربیان با موهای مشکی شروع می‌کنند و پس از ۳ سال موهایشان خاکستری می‌شود.

1101