با تامین منابع مالی، قرار است بخش زیادی از پول برانکو پرداخت شود

با تامین منابع مالی، قرار است بخش زیادی از پول برانکو پرداخت شود

خبرگزاری فوتبالی- برخی خبرها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس بخشی از بدهی خود به برانکو ایوانکوویچ را از طریق حامی مالی خود فراهم کرده است.

به گزارش فوتبالی، از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که مدیران این باشگاه با تامین منابع مالی لازم در هفته آینده بخش زیادی از باقی مانده مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت می‌کند. باشگاه پرسپولیس که تاکنون 30 درصد از مبلغ یک میلیون و 50 هزار یورویی را پرداخت کرده اند بایستی 60 هزار یورو دیگر هم بابت تاخیر در تسویه با کادرفنی پیشین خود پرداخت کنند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس پس از ابهامات فراوان در نحوه رسیدگی به این پرونده، در برنامه ورزش مردم اقدام به اطلاع رسانی در این باره کرد و مدعی شد اگر نتواند ظرف مدت یک ماه طلب برانکو را پرداخت کند با محرومیت از حضور در سه پنجره نقل و انتقالاتی روبرو می شود.از این رو رسول پناه جلسات متوالی خود با کارگزار پرسپولیس برای تامین بودجه لازم را برگزار کرد تا بتواند بدهی به برانکو را تسویه کند. پولی که بخشی زیادی از آن فراهم شده است و تا اواسط هفته بعد به حساب برانکو در کشور عمان واریز می شود.

همچنین رسول پناه قصد دارد با پیگیری های لازم دستیاران برانکو(زلاتکو و ایگور پانادیچ ) را راضی به امضای فرم ارسالی از سوی فیفا کند در غیر اینصورت طلب دستیاران برانکو را هم  تلاش می کنند تا هفته بعد پرداخت کنند تا مانع از محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالات تابستانی شود.

7655