شجاعی: نساجی باعث شد در فوتبال شناخته شوم

شجاعی: نساجی باعث شد در فوتبال شناخته شوم

خبرگزاری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: خودم را مدیون نساجی می‌دانم و این تیم باعث شد تا به فوتبال ایران معرفی شوم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علی شجاعی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: دو روز بعد از بازی با استقلال مراحل درمانی را آغاز کردم و روند بهبود مصدومیتم خوب پیش می‌رود. خیلی ناراحتم که نتوانستم در بازی‌های اخیر نساجی را همراهی کنم و آمار این فصلم بهتر شود اما به هر حال قسمت من هم این بود. تا چند روز دیگر هم مصدومیتم به صورت کامل برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد نساجی در این فصل تاکید کرد: تیم ما امسال فراز و نشیب داشت و در مقاطعی از فصل نتایج خوبی نگرفتیم که دلیلش بدشانسی بود، البته گاهی اوقات هم خودمان مقصر بودیم و عملکرد خوبی نداشتیم. شرایط طوری بود که نساجی به منطقه سقوط نزدیک شده بود، اما تغییراتی که در کادر فنی ایجاد شد شوک مثبتی به تیم داد و خوشبختانه وضعیت تغییر کرد. امسال می‌توانستیم خیلی بهتر نتیجه بگیریم و امیدوارم نساجی در فصل ‌آینده نتایج فوق‌العاده‌ای بگیرد.

هافبک تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه خودش را مدیون این تیم می‌داند، عنوان کرد: من از تیم‌های پایه‌ای سایپا رشد کردم اما نساجی باعث شد تا در فوتبال شناخته شوم. من محبت هواداران و زحماتی که باشگاه و کادر فنی برایم کشید را فراموش نمی‌کنم و نساجی برایم فراتر از یک باشگاه است.

شجاعی در خصوص ماندن یا جدایی از این تیم تصریح کرد: قرارداد من به اتمام رسیده و واقعیت این است که هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم. بدون شک نساجی یکی از گزینه‌های مهم است و چند پیشنهاد دیگر هم دارم که باید خیلی خوب فکر کنم و در نهایت تصمیمی بگیرم که به پیشرفت فوتبالم کمک کند. من برای فصل بعد باید یک گام بلند بردارم تا به هدف‌هایی که دارم نزدیک شوم.

7575